اخبار بازی

امکان تجربه رایگان و محدود Gotham Knights برای کاربران پلی استیشن پلاس پرمیوم

سونی به‌تازگی نسخه آزمایشی بازی Gotham Knights را در اختیار کاربران سطح پرمیوم سرویس پلی استیشن پلاس قرار داده است.

بازی Gotham Knights اواسط پاییز سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی WB Games Montréal واکنش‌های متوسطی را از جانب منتقدان و کاربران دریافت کرد. براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی شرکت سونی نسخه آزمایشی این اثر را در دسترس کاربران سطح پرمیوم سرویس پلی استیشن پلاس قرار داده است. مشترکین سرویس نام‌برده‌شده قادر خواهند بود تا بازی گاتهام نایتس را به مدت یک ساعت تجربه کنند. از طرفی دیگر نیز کاربران می‌توانند بازی Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway را به مدت دو ساعت تجربه کنند.

پوستر بازی Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway

وقوع این امر مجموع بازی‌های اضافه‌شده در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ را به چهار عدد می‌رساند. اواسط هفته جاری نسخه آزمایشی بازی The Last of Us Part 1 در دسترس صاحبان پلی استیشن پلاس پرمیوم قرار گرفت و کاربران قادر خواهند بود دو ساعت از آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی ناتی داگ را تجربه کنند. درنهایت باید گفت نسخه آزمایشی بازی A Plague Tale: Requiem نیز به مدت دو ساعت برای صاحبان سرویس نام‌برده‌شده قابل تجربه است.

معیار سونی برای انتخاب مدت زمان تجربه نسخه‌های آزمایشی آثار مختلف عرضه‌شده روی سرویس پلی استیشن پلاس مشخص نیست. با‌این حال تجربه یک ساعته بازی Gotham Knights می‌تواند کاربران را به حال و هوای کلی اثر به‌خوبی آشنا کرده و در تصمیم‌گیری برای خرید بازی به ‌آن‌ها کمک کند. داستان اصلی این بازی ۱۶ ساعت از زمان کاربران را خواهد گرفت. جالب است بدانید تمام پیشرفت‌های صورت گرفته در طول روند بازی در نسخه آزمایشی مثل کسب تروفی، در صورت خرید بازی Gotham Knights توسط کاربران به نسخه خریداری شده اضافه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی‌های نام‌برده شده را تجربه کرده‌اید؟‌دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *