اخبار بازی

به‌روزرسانی جدید پلی استیشن 5 منتشر شد

به‌روزرسانی جدید کنسول پلی استیشن ۵ از کنترلرهای جدید دوالسنس ادج ساپورت خواهد کرد و مشکلات دیگر مربوط به این سخت‌افزار خانگی را مرتفع می‌کند.

اخیراّ به‌روزرسانی جدیدی برای کنسول نسل نهمی کمپانی Sony یعنی پلی استیشن ۵ منتشر شده است که با پسوند شماره ۶.۵۰ شناخته می‌شود و همچنان تغییرات اساسی‌ای را مثل کنسول پلی‌استیشن ۴ در این سخت‌افزار خانگی ایجاد نخواهد کرد؛ اما می‌تواند برخی از قابلیت‌های ابتدایی را بهبود بخشیده و همچنین قابلیت پشتیبانی از کنترل دوالسنس ادج را هم فراهم می‌کند.

کنترلر دوالسنس ادج به عنوان یک محصول ویژه در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ برابر با ۶ بهمن ۱۴۰۱ با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در سراسر جهان عرضه خواهد شد که مخاطبان می‌توانند دکمه‌ها و آنالوگ‌های آن را بر اساس نیازهای خود و بازی‌هایی که تجربه می‌کنند، شخصی‌سازی کنند. درب‌پوش‌های چوبی آنالوگ، ماژول‌های منعطف، دکمه‌های پشت کنترلری قابل تعویض، میزان کشش ماشه‌ها و سایر موارد از دیگر قابلیت‌های این لوازم جانبی جدید پلی‌ استیشن ۵ است.

علاوه بر این موارد، هر کنترلر دوالسنس ادج با یک کیف قابل حمل و محافظ به همراه کابل USB برای شارژ کردن در دسترس قرار خواهد گرفت تا از ابزارهای ثانویه که به نقاط مهم این محصول مثل عمر باتری یا جنس بدنه آسیب می‌رساند، دوری کنید.

همچنین به عنوان لوازم اضافه‌تر روی این محصول، دو کلاهک استاندارد، میله گنبدی برای آنالوگ‌ها به صورت پایه بلند و پایه کوتاه، دو دکمه برای پشت کنترلر به صورت اهرمی و سفت دریافت خواهید کرد تا آزادی عمل در شخصی‌سازی این محصول به اوج خودش برسد. پیش‌سفارش‌ها چندوقت پیش از روی سایت رسمی پلی استیشن فعال شدند و می‌توانید در اینجا پیرامون فرآیند طراحی محصول یادشده اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شایعات جدید نشان می‌دهد که به‌روزرسانی بعدی کنسول پلی استیشن ۵ با شماره ۷.۰۰ در ماه مارس ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد که ظاهراً قرار است راه یکپارچه‌سازی شبکه دیسکورد با پلی‌ استیشن نتورک را همگام کند و علاوه بر قابلیت صحبت با دوستان، از این سرویس به عنوان فضای ابری جهت تجربه محصولات پلی‌استیشن مورد استفاده قرار گیرد. آزمایش نسخه عمومی این به‌روزرسانی به زودی راه‌اندازی می‌شود، بنابراین در آینده برای دریافت جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار بیشتر را از صفحه اصلی واران گیم مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *