اخبار بازی

انتشار تریلر داستانی جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty در دسترس قرار گرفته است که در آن با قصه و داستان این اثر بیشتر آشنا می‌شویم.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در جریان شوکیس ایکس باکس و بتسدا معرفی شد. این اثر توسط استودیو بازی‌سازی تیم نینجا که سابقه خوبی در ساخت بازی‌های سبک هک اند اسلش دارد، در دست توسعه است. اثری با سبک اکشن نقش آفرینی که الهام‌های زیادی از آثار سولزلایک گرفته و روایت قصه آن در کشور چین و دوران سه پادشاهی با امپراتوری هان جریان دارد. Koei Tecmo وظیفه انتشار این بازی را برعهده دارد. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، یک تریلر داستانی جدید از این بازی منتشر شده است. تمرکز قصه این بازی، حول یک اکسیر مرموز است که امکان دارد کلید جاودانگی باشد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

در این ویدیو تقریبا سه دقیقه‌ای ما سکانس‌های سینمایی متنوع این اثر را درکنار بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty مشاهده می‌کنیم. کاربران همراه‌با قهرمان‌هایی مثل لیو بی، کائو کائو و سان جیان درگیر نبرد‌های عظیمی با موجودات افسانه‌ای می‌شوند. بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر نیز، اثر نام‌برده شده از روز اول عرضه در دسترس مشترکان سرویس گیم پس خواهد بود.

شما عزیزان همچنین می‌توانید نیم نگاه دمو بازی Wo Long: Fallen Dynasty را که به‌تازگی از واران گیم منتشر‌شده است، مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *