اخبار بازی

وعده صداپیشه Metal Gear Solid به انتشار اخبار جدید در هفته‌های آینده

کویینتون فلین، صداپیشه شخصیت Raiden در بازی‌های Metal Gear Solid به معرفی چیزی در ارتباط با این مجموعه در روزهای آینده اشاره می‌کند.

کویینتون فیلن که در بازی‌های Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots و Metal Gear Rising: Revengeance صداپیشگی شخصیت ریدن را برعهده داشت، ویدیو تبلیغاتی جدیدی را در پیج Cameo خود منتشر کرده که دهمین سالگرد انتشار Metal Gear Rising را در فوریه ۲۰۲۳ جشن می‌گیرد. یکی از فالوورهای فلین از او درباره دنباله احتمالی این مجموعه سؤال کرده و او در پاسخ اینگونه می‌نویسد:

«منتظر معرفی چیزهای جدیدی در هفته‌های پیش رو باشید.»

درحال حاضر مشخص نیست که فلین دقیقاً به چه چیزی اشاره دارد؛ بازی Metal Gear Rising یا مجموعه Metal Gear به‌طور کلی که می‌تواند احتمال یک دنباله جدید یا نسخه بازسازی شده بازی‌های قبلی را مطرح کند. تاکنون چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما مدت زیادی است که گمانه زنی‌هایی مبنی بر توسعه پروژه‌های مرتبط با سری Metal Gear به گوش می‌رسد. ریمستر بازی‌های قبلی، ریمیک Metal Gear Solid 3: Snake Eater و بازسازی کامل Metal Gear Solid برای PS5 از جمله‌ی این شایعات است.

ریدن در بازی Metal Gear Solid

از طرفی کونامی هم در پیام تبریک سال نو میلادی از طرفداران خواسته تا برای انتشار جزئیات بیشتر از پروژه معرفی نشده‌ای که در سکوت و عمیقاً در دست توسعه است، منتظر بمانند.

بعد از سال‌ها گمانه زنی و مطرح شدن شایعات مختلف، بالاخره در سال ۲۰۲۲ بود که کونامی توسعه‌ی بازی‌های جدیدی از سری Silent Hill را تأیید کرد. پروژه‌هایی که شامل ریمیک بازی Silent Hill 2 نیز می‌شود. اما سایلنت هیل تنها آی‌پی قدیمی و بزرگ این ناشر نیست که برای مدت طولانی کنار گذاشته شده و همچنان طرفداران زیادی دارد. Metal Gear Solid نیز طرفداران بسیار زیادی دارد که امیدوار هستند تا به‌زودی دوباره خبری از آن منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *