اخبار بازی

اعلام نرخ فریم Persona 4 Golden و Persona 3 Portable روی کنسول‌ها

شرکت Atlus جزئیاتی از نرخ فریم اجرایی دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden روی کنسول‌ها ارائه کرد.

مجموعه Persona پس از مدت‌ها انتظار در حال گسترش مخاطبان خود فراتر از مرزهای پلی استیشن است و در همین راستا قرار است به‌زودی دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شوند. Atlus این بازی‌ها را برای کنسول PS5 عرضه نکرد. حال جزئیات جدیدی از عملکرد فنی این دو بازی روی کنسول‌های مقصد منتشر شده است.

شرکت Atlus در مصاحبه‌ی جدیدی که توسط The Mako Reactor منتشر شد اعلام کرد دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden روی کنسول ایکس باکس سری ایکس دارای گزینه‌ی نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهند بود که مخصوص همین پلتفرم است. در همین حال پورت پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ این دو بازی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده‌اند.

بررسی خروجی نسخه سوییچ Persona 4 Golden نشان می‌دهد که بازی در حالت دستی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. در همین حال، این دو بازی می‌توانند بدون مشکل و روان با استفاده از حالت Quick Resume کنسول ایکس باکس سری ایکس اجرا شوند. دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden هم‌اکنون روی پلتفرم‌های جدید در دسترس قرار دارند. گزارش‌های جدید ادعا کرده‌اند که شرکت Atlus در حال کار روی بازسازی کامل Persona 3 است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *