اخبار بازی

آغاز رویداد سال نو چینی بازی Overwatch 2 با پاداش‌ها و حالت‌های متنوع

شرکت بلیزارد از شروع رویداد Lunar New Year بازی Overwatch 2 خبر داد که لوازم تزئینی و حالت‌های Arcade Brawls را در دسترس قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد اینترتینمنت به‌مناسبت سال نو چینی از برگزاری رویداد جدیدی برای بازی Overwatch 2 خبر داده است. رویداد Lunar New Year با پوسته‌ها، تغییراتی در ظاهر نقشه‌ها، حالت‌های Arcade Brawls و جوایزی همراه خواهد بود که تنها با ورود به بازی قابل دریافت خواهند بود.

رویداد Lunar New Year بازی Overwatch 2 تا تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) ادامه خواهد داشت. حالت‌های Arcade brawls رویداد سال نو چینی شامل بخش‌های Capture the Flag ،Capture the Flag Blitz و Bounty Hunter است. شرکت در این حالت‌ها لوازم تزئینی و امتیاز تجربه برای افزایش سطح بتل پس به بازیکن‌ها می‌دهد.

این رویداد دارای چهار چالش اصلی است که با تکمیل آن‌ها می‌توان پوسته‌ی Kkachi Echo را دریافت کرد. بازی Overwatch 2 اثری رایگان در سبک شوتر است که در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ می‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *