اخبار بازی

پخش تریلر جدید از گیم پلی The Day Before در ژانویه

با اعلام استودیو Fntastic، در ماه جاری میلادی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی The Day Before پخش خواهد شد.

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ برای طرفدارن سبک بقا به خوبی پیش برود. چرا که در آینده‌ی نزدیک بازی Sons of the Forest استودیو Endnight در دسترس بازیکنان قرار خواهد کرد. در همین حال بازی The Day Before، اثر استودیو Fntastic یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار سبک بقا به شمار می‌آید که هم‌اکنون در رتبه‌ی دوم بازی‌های مورد علاقه استیم قرار گرفته است.

این بازی مقیاس قابل توجهی دارد و درحالی‌که تیم سازنده به‌صورت منظم تریلرهایی را در اختیار هواداران گذاشته، عدم ارائه‌ی نمایش مفصل از گیم‌پلی کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص باتوجه‌به اینکه بازی در ماه مارس منتشر خواهد شد.

بااین‌حال به نظر می‌رسد این روند قرار است به‌زودی پایان یابد؛ چرا که تیم سازنده ازطریق حساب دیسکورد بازی The Day Before اعلام کرد که تریلر جدید گیم‌پلی آن در اواخر ژانویه منتشر خواهد شد. استودیو Fntastic در این‌باره توضیح داد: «پس از بررسی دقیق و گفت‌وگو با تیم مدیریت، تأییدیه‌ای دریافت کردیم تا اطلاعاتی را که مشتاقانه انتظارش را داشتید با شما به اشتراک بگذاریم. طبق درخواست‌های متعددی که از جامعه مخاطبان ما دریافت شد، در این ماه تریلر گیم‌پلی را پخش خواهیم کرد. این ویدیو اکثر ویژگی‌ها و المان‌های گیم‌پلی درخواستی مخاطبان ما را نشان می‌دهد و نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی توسعه The Day Before خواهد داشت. امیدواریم شما از دیدن آن لذت ببرید».

نبرد با زامبی ها در بازی آخرالزمانی The Day Before

بازی The Day Before در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و قرار است داستان آن به‌عنوان یک بازی MMO جهان باز و بقامحور در ایالات متحده آخرالزمانی رخ دهد. به‌عنوان یکی از بازماندگان، بازیکنان باید به‌دنبال غذا، مهمات و منابع باشند و در عین حال از برخورد با افراد آلوده جلوگیری کنند. بازیکنان می‌توانند با سایر بازیکنان مواجه شوند که این موضوع می‌تواند هم کار آن‌ها را سخت‌تر کند و هم کمکی به آن‌ها باشد.

بازی The Day Before در ابتدا قرار بود در ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شود، اما سازندگان موتور بازی را به آنریل انجین 5 تغییر دادند و تاریخ انتشار آن را تا ۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱) به تعویق انداختند. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *