اخبار بازی

احتمال احیا بازی Scalebound توسط مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز

طبق شایعه جدید منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز سرانجام پس از چند سال به‌دنبال احیا دوباره بازی Scalebound هستند.

بازی Scalebound یک بازی اکشن نقش آفرینی بود که از سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس وان و پی سی توسط پلاتینیوم گیمز در دست ساخت بود، اما در سال ۲۰۱۷ مایکروسافت تصمیم به لغو روند ساخت بازی گرفت. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت ممکن است شانس دوباره‌ای به بازی اسکیل باند داده باشد. نیک بیکر از XboxEra در جدیدترین پادکست خود مدعی شده است مایکروسافت و پلاتینیوم‌گیمز احتمال دارد دوباره برای احیای بازی Scalebound در حال همکاری با یکدیگر باشند.

او این صحبت‌ها را در جدیدترین پادکست XboxEra انجام داد و گفت که این دو شرکت همچنان در مراحل اولیه صحبت در مورد نحوه احیا این بازی هستند. بیکر گفت که او اطلاعات خیلی زیادی اکنون در مورد این موضوع ندارد و نمی‌داند که بازی قرار است از جایی که لغو شد ادامه پیدا کند یا دوباره قرار است بازی را از اول تولید کنند و در این لحظه چیز زیادی در دسترس نیست. در هر حال بیکر می‌گوید در صورت اینکه همه چیز خوب پیش برود، هنوز زمان زیادی تا تولید و عرضه بازی Scalebound پس از احیا وجود دارد.

Scalebound

پلاتینیوم‌گیمز بارها از علاقه خود به احیا بازی Scalebound خبر داده بود و حتی آتسوشی اینابا، مدیرعامل این استودیو گفته بود که آن‌ها آماده صحبت با مایکروسافت برای احیا این پروژه هستند. هیدکی کامیا، کارگردان بازی اسکیلباند نیز پیش از این از علاقه‌اش و جدی بودنش برای احیا این بازی صحبت کرده بود و حتی شخصا از فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت خواسته بود که شانس دوباره‌ای به آن‌ها برای ساخت بازی Scalebound دهد.

در هر حال این خبر هنوز در حد یک شایعه است و مشخص نیست که درنهایت شاهد بازگشت بازی Scalebound به چرخه تولید باشیم یا مانند شایعات پیشین دوباره از تکذیب آن طرفداران قرار است ناامید شوند. پیش از این یکی از اینسایدرهای نزدیک مایکروسافت که چندین شایعه درست را فاش کرده بود، ادعا کرد که مایکروسافت و پلاتینیوم‌گیمز قرار است برای ساخت یک بازی دوباره با یکدیگر همکاری کنند، اما در آن زمان مشخص نبود که این بازی یک IP جدید خواهد بود یا مرتبط با احیای بازی Scalebound است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *