اخبار بازی

یوبی سافت: بازی Beyond Good and Evil 2 لغو نشده است

کمپانی یوبی سافت در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 ادامه دارد و تیم سازنده در تلاش هستند تا بتواند در سطح توقعاتی که از این بازی وجود دارد، ظاهر شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یوبی سافت یکی از بزرگ‌ترین و نامدارترین برندها در صنعت بازی‌های ویدیویی است و مخاطبان بی‌شماری در سراسر دنیا با بازی‌های آن خاطره سازی کرده‌اند. مدتی است این شرکت علی رغم تمام آی‌پی‌های ارزشمندی که در اختیار دارد، شرایط مناسبی ندارد و از نظر مالی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است. یوبی سافت در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی ساخت چندین پروژه معرفی نشده را به دلیل مشکلات مالی لغو کرد و بنابر گزارش قبلی شرکت، چهار بازی دیگر نیز در ماه‌های اخیر لغو شده‌اند. با تمام این اوصاف ظاهرا یکی از مرموز‌ترین و موردانتظارترین پروژه‌های یوبی سافت همچنان در دست ساخت است.

مدتی قبل سخنگوی یوبی سافت در بیانیه‌ای اعلام کرد روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 ادامه دارد و این بازی مطابق برنامه ساخته می‌شود. به گفته وی تیم سازنده در تلاش هستند تا بتوانند در سطح انتظارات بالایی که از این پروژه وجود دارد، ظاهر شوند. این اولین باری نیست که ناشر چنین بیانیه‌هایی درباره بازی می‌دهد. بنابر گزارش‌های منتشر شده تیم سازنده بازی چندین بار مجبور شده از ابتدا روند توسعه را آغاز کنند و Beyond Good and Evil 2 هنوز مراحل ابتدایی توسعه را طی می‌کند.

یوبی سافت مدتی قبل اعلام کرده بود برای سال مالی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ یک معرفی بزرگ دارد و احتمال می‌رود این بازی Beyond Good and Evil 2 باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *