اخبار بازی

پخش جزئیات جدید از بیوم Ashlands بازی Valheim

سازندگان بازی Valheim اولین جزئیات از به‌روزرسانی بیوم Ashlands و تصاویر دو دشمن جدید را منتشر کردند.

استودیو Iron Gate، توسعه‌دهنده بازی Valheim پس از مدت کوتاهی که از انتشار به‌روزرسانی Mistlands گذشته است، در یک پست جدید جزئیاتی را در مورد آینده این بازی ساخت‌و‌ساز بقامحور اعلام کرد؛ تا در مورد به‌روزرسانی بزرگ بعدی آن به نام Ashlands توضیحاتی را ارائه دهد.

همان‌طور که از نام این به‌روزرسانی مشخص است، دی‌ال‌سی مورد بحث یک بیوم جدید به نام Ashlands را به نقشه‌ی بازی Valheim اضافه می‌کند. بیوم جدید یک سرزمین مردگان خواهد بود و دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد از جمله سنگ‌های آتشین و منفجرشونده است. در ادامه سازنده نگاهی به دو دشمن جدید به نام‌های Charred و Morgen داشت که در آینده به بازی اضافه خواهند شد. او تصاویر آن‌ها را در اختیار هواداران قرار داد. استودیو آیرون گیت در ادامه گفت برخلاف رویکرد مخفیانه توسعه‌ی به‌روزرسانی Mistlands، روند ساخت به‌روزرسانی Ashlands شفاف‌تر خواهد بود و بازیکنان نگاه بهتری به پیشرفت‌های تیم سازنده در مسیر تولید آن خواهند داشت.

در همین حال، بازی Valheim قرار است در اوایل امسال برای ایکس‌ باکس عرضه شود و قابلیت کراس‌-پلی بین کامپیوتر و کنسول‌ها را ارائه دهد. علاوه‌بر این استودیو آیرون گیت در نظر دارد ویژگی‌های دیگری مانند گزینه‌های سختی جدید و یک ویژگی اصلی به نام Hildir’s Quest را به بازی اضافه کند. Hildir’s Quest شامل مأموریت‌هایی خواهد بود که بازیکنان آن‌ها را از یک NPC به نام Hildir دریافت می‌کنند و با کامل کردن هر کدام به پاداش‌هایی مانند لباس‌های جدید دست خواهند یافت.

نظر شما درباره‌ی به‌روزرسانی جدید بازی Valheim چیست؟ آیا تاکنون به تجربه‌ی آن پرداخته‌اید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *