اخبار بازی

شایعه: مدل جدید PS5 ظاهری کاملا متفاوت دارد

به گفته آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف مدل جدید PS5 که دیسک درایو آن قابلیت جداسازی دارد، از نظر ظاهری یک کنسول کاملا جدید است اما، سخت افزار آن مشابه مدل‌های فعلی است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حال که پس از دو سال سونی توانسته مشکل کمبود کنسول پلی استیشن ۵ را در بسیار از کشورهای دنیا رفع کند و دسترسی به این کنسول برای بسیاری از افراد میسر شده، به عقیده بسیاری از تحلیلگران و لیکرها، گام بعدی عرضه مدل‌های متنوع‌تر و جدیدتر از این کنسول است تا طیف انتخاب مخاطبان وسیع‌تر شود و به نوعی یک بازاریابی جدید برای PS5 صورت گیرد. هرچند سونی هنوز از مدل جدیدی برای پلی استیشن ۵ رونمایی نکرده اما، اینسایدرها خبر از عرضه یک مدل جدید از قابلیت جدا شدن دیسک درایو و یک باندل جدید همراه با دو کنترلر می‌دهد. حال آقای تام هندرسون اطلاعات جدیدی را درباره این مدل منتشر کرده است.

به گفته ایشان مدل جدید PS5 از نظر ظاهری یک کنسول کاملا جدید است اما، از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با مدل‌های فعلی ندارد. آقای هندرسون اولین نفری بود که مدعی ساخته شدن این مدل جدید شده بود. بنابر اطلاعاتی که ایشان پیشتر منتشر کرده بود دیسک درایو مدل جدید به صورت مجزا به فروش می‌رسد و مخاطبان در صورت تمایل می‌توانند آن را تهیه کنند. آقای هندرسون می‌گوید این دیسک درایو با مدل دیجیتالی فعلی همخوانی ندارد و نمی‌توان از آن روی این مدل استفاده کرد.

سران پلی استیشن مدتی قبل اعلام کرده بودند سال ۲۰۲۳ سال بزرگی برای برند پلی استیشن خواهد بود و چندین معرفی بزرگ در راه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *