اخبار بازی

مدل جدید PS5 احتمالا در ماه سپتامبر از راه می‌رسد

گزارش‌ها نشان می‌دهند مدل جدید پلی استیشن 5 که می‌توان درایو دیسک آن را جدا کرد، شامل ارتقای سخت‌افزاری بزرگی نخواهد بود.

اکنون بیش از دو سال از عمر کنسول پلی استیشن 5 می‌گذرد و بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند شرکت سونی در آینده قصد دارد چه مدل‌های جدیدی از آن را به بازار عرضه کند. جالب اینجاست که افشاگری‌ها ادعا کرده‌اند که سونی برنامه‌های زیادی در این زمینه دارد. تام هندرسون چند ماه پیش گزارش داده بود که سونی در حال کار روی مدل جدیدی از پلی استیشن 5 است که می‌توان درایو دیسک آن را جدا کرد.

اکنون هندرسون خبر کوتاه دیگری در مورد مدل جدید پلی استیشن 5 منتشر کرده است که ادعا دارد مدل جدید این کنسول هیچ تغییر سخت‌افزاری عمده‌ای نخواهد داشت؛ به این معنی که طرفداران به جز قابلیت جدا شدن درایو دیسک، نباید انتظار ارتقای عمده‌ای در مشخصات سخت‌افزاری یا قابلیت‌های سیستمی آن داشته باشند. هندرسون همچنین گفته بود که دیسک درایو جداشده با نسخه دیجیتال فعلی پلی استیشن 5 سازگار نیست.

ظاهرا سونی تولید مدل جدید را در ماه آوریل شروع خواهد کرد و آن را در ماه سپتامبر به بازار می‌فرستد. به نظر می‌رسد این مدل قرار است جایگزین هر دو مدل معمولی و دیجیتالی پلی استیشن 5 باشد و تنها گزینه موجود برای خرید در آینده خواهد بود. در همین حال، فهرست‌های اخیر خرده‌فروشان اروپایی نیز نشان می‌دهد که در آینده نزدیک، سونی باندل جدید پلی استیشن 5 را با دو کنترلر DualSense به بازار عرضه خواهد کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *