اخبار بازی

بازی جدید Naughty Dog جاه طلبانه‌ترین پروژه تاریخ این استودیو است

آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، خالق مجموعه The Last of Us در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد بازی جدید Naughty Dog جاه طلبانه‌ترین پروژه تاریخ این استودیو است. به گفته ایشان روند ساخت این بازی از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پروژه جدید ناتی داگ از چند نظر یکی از جالب توجه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است. از یک سو اولین بازی مستقل چند نفره این استودیو است و از یک سوی دیگر تیم سازنده و ناشر مانور زیادی روی آن داده‌اند و تقریبا از موفقیت آن اطمینان کامل دارند. آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، رئیس استودیو ناتی داگ در مصاحبه‌های اخیر خود، به تفصیل درباره این پروژه صحبت کرده‌اند. از عجله نداشتن تیم سازنده برای رونمایی رسمی از بازی گرفته تا نوآوری‌هایی که آن‌ها در ساخت این بازی داشته‌اند. حال ایشان بار دیگر از اهمیت این پروژه سخن گفته‌اند.

آقای دراکمن در مصاحبه اخیر خود با ComicBook گفتند بازی جدید Naughty Dog جاه طلبانه‌ترین پروژه تاریخ این استودیو است. آقای دراکمن گفت روند ساخت این بازی پیش از عرضه The Last of Us Part II و به طور دقیق‌تر از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و داستان مجزای خود را دارد. داستانی که در جهان لست آو آس جریان دارد ولی در قالب یک بازی چند نفره روایت می‌شود. ایشان معتقد است این بازی، جهان لست آو آس را گسترش می‌دهد و آن را غنی‌تر می‌کند.

هنوز مشخص نیست این بازی چه زمانی منتشر می‌شود اما، سازندگان وعده دادند طی سال ۲۰۲۳ اطلاعات بیشتری از بازی منتشر کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *