اخبار بازی

انتشار جزئیات گزینه‌های دسترسی بازی Hogwarts Legacy

برند پارت‌کی گیمز شرکت WB Games قابلیت‌های دسترسی بازی Hogwarts Legacy را معرفی کرد.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه Hogwarts Legacy که کمتر از یک ماه دیگر است، سازندگان جزئیات جدیدی از آن را در اختیار هوادارها قرار داده‌اند. به‌تازگی مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این بازی روی پلتفرم پی سی اعلام و در ادامه حالت‌های گرافیکی مختلف آن روی کنسول‌ها مشخص شد. حال پارت‌کی گیمز اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های دسترسی بازی ارائه کرده است.

بخش دسترسی بازی اکشن نقش‌آفرینی هاگوارتز لگسی دارای گزینه‌هایی است تا تجربه‌ی بازی را برای بازیکنان دارای شرایط خاص از نظر بصری، شنوایی و حرکتی تسهیل کند. از جمله‌ی این گزینه‌ها می‌توان به امکان فعال کردن حالت‌ تبدیل متن به گفتار، تغییر رنگ‌بندی، گیم‌پلی با کنتراست بالا و موارد دیگر اشاره کرد. این بازی همچنین دارای گزینه‌هایی برای تغییر اندازه متن، حالت‌های هدف‌گیری چندگانه و موارد مشابه خواهد بود.

استفاده از طلسم آتشین در بازی Hogwarts Legacy

همچنین تایید شده است که گیم‌پلی هاگوارتز لگسی در مجموع دارای چهار حالت سختی است که هم روی مبارزات و هم بر پازل‌ها تاثیر می‌گذارند. البته بازیکنان می‌توانند در هر زمان سختی بازی را تغییر دهند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) امسال روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *