اخبار بازی

درآمد بازی Hitman 3 در سال اول کمتر از انتظار بود

درآمد بازی هیتمن 3 در سال اول انتشار کمتر از انتظار سازنده بود و در سال دوم به‌لطف عرضه روی استیم و گیم پس ارتقای چشمگیر داشت.

به‌تازگی استودیو IO Interactive با انتشار حالت Freelancer جدید و Hitman World of Assassination، تغییرات عمده‌ای در مجموعه هیتمن ایجاد کرده است. این استودیو در گزارش سالانه اخیر خود مربوط‌به سال مالی گذشته منتهی به پایان مارس ۲۰۲۲ اعلام کرد که به موفقیت مالی بزرگی دست یافته است.

همان‌طور که توسط DarkDetective در فروم Install Base فاش شد، بازی Hitman 3 در سال اول عرضه برخلاف انتظارات عمل کرد. این کاربر در توییتر فاش کرد که بودجه بازی حدود ۲۳ میلیون دلار بود و بازی در سال دوم عرضه به‌دلیل انتشار روی استیم و سرویس گیم پس، درآمد خوبی داشته است. درواقع به‌لطف انتشار روی گیم پس که ضمانت عالی و عملکرد خوب را به همراه داشته، درآمد هیتمن 3 بالاتر از حد انتظار بوده است.

مامور ۴۷ با عینک در Hitman 3

انتظار می‌رود درآمد سال مالی ۲۰۲۳ استودیو IO Interactive بین ۶۵.۶ میلیون تا ۷۲.۸ میلیون دلار باشد که این مبلغ قبل از اعمال مالیات سود شرکت سازنده به میزان 36.4 میلیون تا 43.6 میلیون دلار خواهد بود. به نظر می‌رسد تیم مدیریت IO Interactive به‌دلیل عدم انتشار بازی جدید در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، انتظار کاهش درآمد و سود را داشته باشد. این مطابق با اظهارات قبلی این سازنده است که اعلام کردند بازی Project 007 و پروژه اعلام‌نشده دیگر آن‌ها که گفته می‌شود Project Dragon نام دارد و یک بازی فانتزی و نقش‌آفرینی انحصاری ایکس باکس است، حداقل تا آوریل ۲۰۲۵ منتشر نمی‌شوند.

شرکت IO Interactive قصد دارد خط تولید خود را ازطریق پلتفرم‌های جدید به مانند گوشی‌های هوشمند تقویت کند و به‌دنبال فرصت‌هایی برای انتشار بازی‌های دیگر استودیوها است. طبق اعلام این شرکت، حالت Freelancer و Hitman World of Assassin در ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) امسال عرضه خواهند شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *