اخبار بازی

شایعه: ریمیک بازی Horizon Zero Dawn در دست ساخت است

اینسایدر مشهور، آقای Colin Moriarty می‌گوید یکی از استودیوهای پلی استیشن مشغول ساخت ریمیک بازی Horizon Zero Dawn برای کنسول PS5 است. به گفته آقای موریارتی این ریمیک توسط گوریلا گیمز ساخته نمی‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پیش از معرفی بازی The Last of Us Part I امکان اینکه یکی از بازی‌های نسبتا مدرن و امروزی در قالب یک ریمیک مجددا روانه بازار شود، دور از ذهن به نظر می‌رسید اما، این عنوان مدتی قبل برای کنسول PS5 منتشر شد و قرار است بزودی نسخه PC آن نیز عرضه شود. مدتی قبل برخی از اینسایدرها و لیکرها مدعی بودند بازی Horizon Zero Dawn دیگر عنوان انحصاری پلی استیشن، قرار است نسخه ریمیک دریافت کند. این بازی اولین بار سال ۲۰۱۷ برای کنسول PS4 منتشر شد و نسخه PC آن نیز سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد.

هرچند هنوز این اخبار در حد شایعه هستند اما، آقای کالین موریارتی (Colin Moriarty)، یکی از معتبرترین اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی در قسمت اخیر پادکست خود ضمن صحیح داستن این شایعات، اعلام کرد استودیو گوریلا گیمز، خالق این مجموعه در ساخت نسخه ریمیک نقش ندارد و سونی وظیفه ساخت آن را به یکی دیگر از استودیوها واگذار کرده است. با توجه به اینکه گوریلا گیمز به صورت هم زمان مشغول ساخت بازی Horizon: Call of the Mountain برای PSVR 2 است و بسته الحاقی Burning Shores را برای بازی Horizon Forbidden West می‌سازد، این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد.

اولین بار این شایعات در اکتبر سال ۲۰۲۲ منتشر شدند و از آن زمان تا کنون، چندین منبع معتبر آن را تایید کرده‌اند اما، هنوز این اخبار جنبه رسمی ندارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *