اخبار بازی

افت بیش از حد بازیکنان Warzone 2

ادعا شده بازی Warzone 2 بیش از حد انتظار بازیکن از دست داده است و اوضاع برای آن خوب پیش نمی‌رود.

از زمان عرضه بازی Warzone 2 در نوامبر سال گذشته، اوضاع برای بازیکنان آن خیلی مناسب نبوده است. از ادعاهای تقلب در بازی تا کرش کردن آن و باگ‌های مختلف، بازیکنان از این اثر راضی نیستند و همین امر باعث شده تعداد زیادی تصمیم به کنار گذاشتن این اثر بگیرند. یکی از کاربران توییتر با نام CharlieINTEL که سابقه خوبی درمورد مجموعه Call of Duty دارد نوشته تعداد بازیکنان وارزون ۲ بیش از حد انتظار کاهش داشته است.

او توییت کرد: «ما از افراد مختلفی شنیده‌ایم که تعداد بازیکنان Warzone 2 با سرعت بیشتری از حد انتظار کمتر شده است. درحال‌حاضر نامشخص است که این باعث ایجاد چه تغییراتی خواهد شد. امیدوارم به‌زودی اخبار خوبی بشنویم». همچنین یک یوتیوبر با نام JGOD هم با چارتی از میزان کاهش بازیکنان وارزون ۲ در استیم صحبت بالا را تایید کرد.

کاهش تعداد بازیکنان Warzone 2

پس از تعداد ۴۵۲,۰۹۳ بازیکن در میانه نوامبر، بازی در تاریخ ۲۱ دی (۱۱ ژانویه) تعداد ۱۲۱,۹۱۳ بازیکن ثبت کرده که کاهشی ۷۳ درصدی را در استیم داشته است. اگر تنها ماه قبل را در نظر بگیریم، از ۱۶ آذر (۷ دسامبر) بیش از پنجاه درصد کاهش در همین بازه ثبت شده است. البته گفتنی است این آمار تنها مربوط‌به فروشگاه استیم است و تعداد بازیکنان کنسولی به‌راحتی قابل پیگیری نیست و احتمال دارد این آمار در کنسول متفاوت باشد.

با این روند کاهشی و رقیبانی مثل فورتنایت که همواره محتوای بیشتری برای بازیکنان خود عرضه می‌کنند، باید منتظر اقدام اکتیویژن برای جلوگیری از این اتفاق بمانیم. آیا محتوای جدیدی برای وارزون ۲ عرضه خواهد شد یا شاهد بهبود سرورها و آپدیت‌های گیم‌پلی خواهیم بود؟ درهرشکل واضح است که اکتیویژن باید برنامه‌ای برای جلوگیری از تبدیل شدن این اثر به شهر ارواح داشته باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *