اخبار بازی

قوت گرفتن احتمال عرضه GTA Trilogy روی فروشگاه استیم

تغییرات پشت‌صحنه در فروشگاه استیم حاکی از آن است که احتمالا به‌زودی GTA Trilogy روی فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و اپیک عرضه خواهد شد.

در ماه دسامبر بود که تغییراتی در پشت‌صحنه نشان از آن داشت که Grand Theft Auto: The Trilogy در آینده‌ای نزدیک روی استیم و فروشگاه اپیک عرضه می‌شود. با گذشت بیش از یک ماه از آن تغییرات، حال خبر جدیدی دراین‌باره منتشر شده است. بعد از تغییر در دیتابیس استیم که ظاهرا سه بازی GTA را کنار هم جمع کرده، می‌توان امیدوار بود فروشگاه دیجیتالی شرکت ولو حداقل یک قدم به فروش این کالکشن نزدیک‌تر شده باشد.

متاسفانه وقتی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition به‌عنوان یک کالکشن از ریمستر سه بازی جی‌تی‌ای عرضه شد، محصول مورد بحث در تمامی پلتفرم‌ها با باگ‌ها و مشکلات عملکردی مختلف رو‌به‌رو بود. مطابق گزارش‌ها، برخی از این مشکلات هنوز هم رفع نشده‌اند. به همین خاطر مدت زیادی است که نگرانی مبنی‌بر عدم استقبال بیشتر از این سه‌گانه GTA حتی پس از عرضه روی استیم و اپیک گیمز استور وجود دارد.

پس از عرضه سه‌گانه در سال ۲۰۲۱، بیش از یک سال است که نسخه‌های اصلی سه بازی موجود در باندل شامل GTA III، وایس سیتی و سن آندریاس از دو فروشگاه نام‌برده حذف شده‌اند. پس اگر قبل از حذف این آثار آن‌ها را خریداری نکرده باشید، دیگر به آن نسخه‌های قدیمی دسترسی نخواهید داشت و قابل خریداری نیستند.

حال براساس اطلاعات ثبت‌شده توسط سرویس SteamDB، هر سه نسخه ریمستر در پشت‌صحنه استیم با یکدیگر تلفیق شده‌اند. در نگاه اول به‌نظر مشخص نیست تراکنش انجام‌شده مربوط‌به کدام آثار است، اما اگر شناسه‌های آن‌ها را با لانچر راکستار مقایسه کنیم، ارتباط آن‌ها با بازی‌های قرارگرفته در باندل GTA Trilogy واضح به نظر می‌رسد. بدین شکل باندل شدن این سه بازی توسط راکستار برای عرضه روی استیم تایید می‌شود.

پس احتمال دارد به‌زودی شاهد عرضه‌ی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition روی استیم باشیم. احتمال می‌رود همزمان با عرضه‌ی تریلوژی در استیم، شرکت تیک-تو اینترتینمنت آن را روی اپیک گیمز استور نیز در دسترس قرار دهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *