اخبار بازی

ساخت هر ماشین برای Gran Turismo 7 مدت ۲۷۰ روز طول می‌کشد

مدیرعامل استودیو پولیفونی دیجیتالی و کارگردان مجموعه گرن توریسمو ادعا کرده است ساخت هر ماشین برای نسخه هفتم این مجموعه ۲۷۰ روز طول می‌کشد.

مجموعه Gran Turismo نه‌تنها با گیم‌پلی ریسینگ خود، بلکه با ماشین‌های پرجزئیات هم شناخته می‌شود. حال به‌گفته کازونوری یامائوچی، مدیرعامل استودیو پولیفونی دیجیتال و کارگردان مجموعه گرن توریسمو ساخت هر ماشین باجزئیات برای نسخه هفتم بازی ۲۷۰ روز به‌طول می‌انجامد. او در مصاحبه با دنگکی آنلاین گفت ماشین‌ها با استفاده از درون اسکن شده و فرایند ذخیره شامل اطلاعات CAD (طراحی با کمک رایانه)، نمونه رنگ و داده مشخصات ارائه شده توسط سازندگان خودرو است:

«ما اطلاعات را از عکاسی درونی، ضبط ویدیو، اسکن لیزری، رنگ‌شناسی و صدا جمع‌آوری می‌کنیم و بعد خودروها را براساس آن‌ها جمع‌بندی می‌کنیم». درکل حدود ۱۸۰۰ خودرو تاکنون ضبط شده‌اند. ظاهرا هر مدل در Gran Turismo 7 شامل یک میلیون محل اطلاق و زاویه می‌شود که براساس فواصل تعداد چندضلعی‌ها کم و زیاد می‌شود.

هوش مصنوعی بسیار پیشرفته Gran Turismo Sophy سونی

یامائوچی در گفت‌وگو با گیم‌واچ گفته بود استودیو هرسال نزدیک‌به شصت خودرو را پردازش می‌کند؛ اما درعین‌حال نمی‌داند نسخه هفتم به تعداد هزار ماشین نسخه‌های قبلی خود می‌رسد یا خیر. او درباره خود مجموعه هم گفت چیزی که خالقان می‌خواهند بسازند همیشه با انتظارات طرفداران همخوانی ندارد و این اتفاقی مثبتی است. او اضافه کرد:
«بازی Gran Turismo Sport اثری بسیار آزمایشی بود و به‌نوعی ما چیزی متفاوت از آنچه کاربران انتظار داشتند ارائه کردیم. به‌همین‌خاطر، واکنش زمان عرضه شگفت‌انگیز بود». پس با گرن توریسمو ۷، «او می‌خواست چیزی بسازد که کاربران گرن توریسمو منتظر آن بودند و همزمان المان‌هایی را که GT Sport فراهم آورد با آن ترکیب کرد».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *