اخبار بازی

انتشار گزارش از تمسخر ادعای خرید یوبیسافت توسط شرکت های دیگر

براساس ادعای یک خبرنگار، اظهارات رئیس یوبیسافت مبنی بر تمایل شماری از شرکت‌ها برای تصاحب این ناشر و حتی درنظر گرفتن آن‌ها توسط یوبیسافت، مورد خنده‌ و تمسخر دیگر شرکت‌ها قرار گرفته است.

جف گراب در گزارش جدید خود از اخباری که مدتی قبل در خصوص احتمال خریداری شدن شرکت یوبیسافت مطرح شده بود، از خنده و تمسخر این شایعات توسط شرکت‌های مشابه صنعت بازی می‌گوید. مشخص نیست که گراب دقیقا درباره کدام شرکت‌ها صحبت می‌کند، اما فهرست شرکت‌های گیمینگ بزرگی که در حد و اندازه‌های یوبیسافت باشند، به نسبت محدود و قابل حدس است. این خبر در شریطی منتشر می‌شود که یوبیسافت به‌تازگی سه بازی معرفی‌نشده را از دستور کار خارج کرد و زمان انتشار Skull and Bones را مجددا به تأخیر انداخت.

ایو گیمو، مدیرعامل یوبیسافت در فوریه سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که این ناشر بزرگ صنعت بازی احتمال تصاحب توسط سایر طرف‌ها را در نظر می‌گیرد. اما به نظر می‌رسد که این پیشنهاد‌ها، از جمله تمایل چند شرکت سهامی خاص در آن زمان اصلا وجود خارجی نداشتند یا به‌طور کلی رد شده بودند. گراب همچنین معتقد است که امروز دیگر احتمال خریداری شدن یوبیسافت، ضعیف‌تر از قبل هم به نظر می‌رسد.

بازی های پیش روی Ubisoft

«یوبیسافت قطعا شانس خود را برای ادغام یا خریداری شدن توسط سایر شرکت‌های مشابه امتحان کرد، اما این اقدام باعث خنده و تمسخر اکثر آن‌ها شده است. این احتمال بسیار دور از ذهن است. زمانی مهم‌ترین نقطه قوت [یوبیسافت،] ساختار توسعه‌ی پراکنده‌ی آن‌ها بود، اما حالا این مسئله به یک مشکل بزرگ برای آن‌ها تبدیل شده است».

گراب که معتقد است یوبیسافت باید به‌جای اخراج کارکنان فکری به حال وضعیت خود بکند، آینده‌ی این ناشر بزرگ دنیای بازی را «تاریک و تأسف‌بار» به شمار می‌آورد. درواقع او معتقد است که همه‌ی گزینه‌ها برای کاهش مقیاس احتمالی فعالیت‌های این شرکت روی میز قرار دارد.

یکی از دلایل احتمالی تردید دیگر شرکت‌ها برای خرید یوبیسافت، اندازه‌ی بسیار بزرگ این ناشر است که بیش از ۴۰ استودیو و شرکت‌های تابعه از سراسر جهان را در زیرمجموعه خود دارد.

یوبیسافت فعلا می‌خواهد حدود ۲۰۰ میلیون دلار از هزینه‌های پیش رو را کاهش دهد. شماری از بازی‌های آینده‌ی این شرکت ممکن است تحت تاثیر این تصمیم قرار بگیرند. بازی Assassin’s Creed Mirage، بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازی The Division Heartland و بازی جدید جنگ ستارگان استودیو Massive Entertainment از جمله پروژه‌های معرفی‌شده‌ی یوبیسافت هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *