اخبار بازی

شایعه: استودیو Atlus مشغول ساخت ریمیک Persona 3 است

یکی از لیکرهای وبسایت ResetEra مدعی است استودیو Atlus مشغول ساخت ریمیک Persona 3 برای کنسول‌های جدید است. وی پیشتر پروژه‌های قبلی Atlus را به درستی افشا کرده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به لطف دو نسخه چهارم و پنجم مجموعه پرسونا، این فرنچایز نقش آفرینی که در کشور ژاپن بسیار محبوب بود، در کشورهای غربی نیز دیده شد و طرفداران بی‌شماری پیدا کرد و اکنون تیم سازنده بازی، جزو یکی از محبوب‌ترین استودیوهای بازیسازی است. مدتی قبل بازی Persona 5 Royal برای چند پلتفرم جدید منتشر شد و بازی Persona 4 Golden و Persona 3 Portable که نسخه‌های ارتقا یافته و تکمیل شده نسخه‌های چهارم و پنجم هستند نیز برای کنسول‌های نسل هشتم در دست ساخت هستند. با تمام این اوصاف ظاهرا هنوز استودیو Atlus مشغول ساخت چند نسخه جدید دیگر است.

یکی از کاربران وبسایت ResetEra به نام lolilolailo مدعی شده استودیو Atlus مشغول ساخت ریمیک Persona 3 است. این ریمیک قرار است برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شود و علاوه بر ارتقاهای گرافیکی و فنی، تغییراتی در ارکان گیم‌پلی بازی نیز اعمال شده است. قرار است گیم‌پلی این ریمیک بسیار شبیه به پرسونا ۵ باشد و محتوای جدید نیز دریافت کند. lolilolailo سابقه درخشانی در زمینه افشای پروژه‌های استودیو Atlus دارد و پیشتر عرضه بازی‌های Persona 4 Golden و Persona 3 Portable را پیشبینی کرده بود.

استودیو Atlus پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد از چندین پروژه جدید در سال ۲۰۲۳ رونمایی کند و احتمال می‌رود ریمیک پرسونا ۳ یکی از آن‌ها باشد. لازم به ذکر است هنوز این اطلاعات جنبه رسمی ندارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *