اخبار بازی

خالق High on Life متهم به خشونت خانگی شده است

جاستین رویلند، سازنده‌ی انیمیشن ریک و مورتی و بازی High on Life از سال ۲۰۲۰ متهم به خشونت خانگی شده است.

طبق جدیدترین گزارش‌ها مشخص شد جاستین رویلند، خالق انیمیشن Rick and Morty و بنیانگذار استودیو اسکوانچ گیمز، سازنده‌ی بازی High on Life به جرم خشونت خانگی و حبس کاذب در کالیفرنیا متهم شده است. همان‌طور که توسط NBC News گزارش شده، این اتهامات مربوط‌به یک شکایت در ماه می ۲۰۲۰ است که وقایع آن در ژانویه همان سال رخ داده‌اند. به نظر می‌رسد روند رسیدگی به این شکایت تا به امروز رسانه‌ای نشده بود.

شاکی پرونده یک فرد ناشناس با نام مستعار Jane Doe است که در زمان وقوع این حادثه که بنا بر گزارش‌ها حوالی ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ رخ داده، با رویلند ملاقات داشته است. NBC گزارش می‌دهد که دادستان ناحیه Orange County در ماه می همان سال شکایتی جنایی برای رسیدگی به این پرونده ارائه کرد. سپس رویلند در ماه آگست توسط پلیس دستگیر شده و درنهایت با وثیقه‌ی ۵۰ هزار دلاری به‌طور موقت آزاد شد. او در ماه اکتبر ۲۰۲۰ در دادگاه حضور یافت تا در مورد بیگناهی خود از اتهامات پاسخ دهد.

جاستین رویلند

بررسی‌های رای دادگاه نشان می‌دهد که به رویلند دستور داده شده است شاکی را مورد آزار قرار ندهد، در فاصله کمتر از ۱۰۰ فوتی او قرار نگیرد و نباید از هیچگونه سلاح گرمی در نزدیکی او استفاده کند. بسیاری از جزئیات این پرونده همچنان مهر و موم شده باقی مانده و هیچ تاریخی برای محاکمه‌ی رویلند تعیین نشده است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که وکیل رویلند اخیرا اعلام کرده برای او یک دادخواست مطرح شده است اما جزئیات آن در حال حاضر در دسترس عموم قرار ندارد.

رویلند به‌عنوان یکی از خالقان انیمیشن ریک و مورتی درکنار دن هارمون به شهرت رسید. او اخیرا وارد دنیای بازی شده و با استودیوی اسکوانچ گیمز که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده است، بازی High On Life را در دسامبر گذشته منتشر کرد که مورد استقبال بالای کاربران سرویس گیم پس قرار گرفت.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *