اخبار بازی

اعلام زمان دقیق تعطیلی گوگل استیدیا

شرکت گوگل اعلام کرد که سرویس استیدیا دقیقا چه زمانی از دسترس خارج خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گوگل از زمان دقیق تعطیلی استیدیا پرده برداشته است. همان‌طور که رسانه The Verge گزارش داد، گوگل استیدیا رأس ساعت ۱۰:۳۰ پنج‌شنبه ۲۹ دی به‌وقت ایران از دسترس خارج می‌شود. گوگل زمان دقیق تعطیلی استیدیا را اعلام کرد تا بازیکن‌ها بتوانند برای انتقال به دیگر پلتفرم‌ها آماده شوند.

با اینکه کاربرهای استیدیا می‌توانند پول بازی‌های خریداری شده را دریافت کنند، اما برخی از استودیوها راه دیگری را پیش پای بازیکن‌ها می‌گذارند تا در پلتفرم‌های دیگر بتوانند به پیشرفت‌ها و فایل‌های ذخیره خود دسترسی داشته باشند.

برای مثال باتوجه‌به تصمیم استودیو بانجی، بازیکن‌های Destiny 2 قادر به فعال‌سازی ویژگی Cross-Save و اتصال حساب خود خواهند بود تا به انتقال پیشرفت‌ها به سایر پلتفرم‌ها و ادامه دادن به تجربه‌ی بازی بپردازند. یوبیسافت نیز نسخه‌های رایگان بازی‌های خود را در کامپیوتر به کاربرهای استیدیا ارائه می‌دهد.

شرکت Google در سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که تصمیم به تعطیلی Google Stadia گرفته است و هزینه تمام سخت‌افزارها و کنترلرهای خریداری‌شده توسط گیمرها از فروشگاه رسمی گوگل را به آن‌ها باز می‌گرداند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *