اخبار بازی

گزارش‌ها خبر از عدم عرضه ریبوت Fable در آینده نزدیک می‌دهند

بنابر گفته آقای اندی رابینسون (Andy Robinson)، سردبیر رسانه VGC روند ساخت ریبوت Fable ابدا خوب پیش نمی‌رود و بعید است پیش از سال ۲۰۲۷ این عنوان روانه بازار شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

فرنچایز Fable زمانی یکی از بزرگ‌ترین آی‌پی‌های انحصاری مایکروسافت محسوب می‌شد و در نسل ششم و هفتم کنسول‌ها تبدیل به دلیلی برای تهیه کنسول‌های ایکس باکس شده بود. پس از اینکه ساخت نسخه چهارم این مجموعه در زمان ریاست آقای اسپنسر لغو شد و مایکروسافت تصمیم به تعطیل کردن استودیو خالق این مجموعه گرفت، بسیاری از طرفداران نگران بودند فیبل به طور کامل به دست فراموشی سپرده شود. بنابراین طبیعی است زمانی که اعلام شد استودیو Playground Games مشغول ساخت ریبوت این مجموعه است، هیجان و هایپ طرفداران برای تجربه آن به بالاترین حد رسید.

حال باید پرسید مخاطبان مایکروسافت چه زمانی می‌توانند به تجربه ریبوت Fable بپردازند؟ گزارش‌های اخیر شاید چندان خوشایند نباشد. آقای اندی رابینسون (Andy Robinson)، سردبیر رسانه VGC در توئیت اخیر خود مدعی شده روند ساخت ریبوت فیبل ابدا خوب پیش نمی‌رود و عرضه آن برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ایشان می‌گوید با فرض اینکه عمر نسل نهم مشابه نسل هشتم کنسول‌ها باشد (تا پایان سال ۲۰۲۷) شاید این بازی برای Xbox Series X/S عرضه شود، در غیر این صورت بعید است این بازی یک عنوان نسل نهمی باشد.

گفته‌های آقای رابینسون با اظهار اعضای Playground Games همخوانی کامل دارد. آن‌ها پیشتر تمام زمان خود را صرف ساخت نسخه‌های جدید Forza Horizon می‌کردند و باید یک تیم کامل از افراد با توانایی‌های مختلف که تجربه ساخت بازی‌های نقش آفرینی داشته باشند را استخدام کنند که علاوه بر بودجه سنگین، نیاز به زمانی نسبتا طولانی دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *