اخبار بازی

نقش آفرینی سیمون پگ به عنوان مدیر هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

با اعلام ناشر بازی Hogwarts Legacy، سیمون پگ به‌عنوان بازیگر شخصیت فینیاس نیگلوس بلک، مدیر هاگواتز به ایفای نقش پرداخته است.

در آستانه عرضه‌ی بازی Hogwarts Legacy در کمتر از یک ماه آینده، برادران وارنر همچنان به انتشار جزئیات جدید از آن ادامه می‌دهد. در ادامه انتشار این جزئیات، WB Games توضیحاتی در مورد یکی از شخصیت‌های کلیدی بازی هاگوارتز لگسی و بازیگر آن را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

طبق این اطلاعات سیمون پگ، بازیگر بریتانیایی نقش و صداگذاری فینیاس نیگلوس بلک را بر عهده داد. این شخصیت در زمان شروع داستان هاگوارتز لگسی که تقریبا یک قرن قبل از وقایع کتاب اول هری پاتر را روایت می‌کند، مدیر هاگوارتز است. این شخصیت کمترین محبوبیت را در میان مدیران تاریخ هاگوارتز دارد و سیمون پگ در مورد آن می‌گوید که به نظر نمی‌رسد در نقش مدیر و تعلیم‌دهنده مهارت خاصی داشته باشد و بیشتر به‌دلیل اعتباری که به این شغل وابسته است، آن را انتخاب کرده است.

سایمون پگ بازیگر فصل چهارم سریال The Boys

سیمون پگ با خنده توضیح داد: «فینیاس نیگلوس بلک کمترین محبوبیت را در بین مدیران هاگوارتز دارد. او از دسته آدم‌های تجملاتی و بی‌علاقه است. او به هیچ وجه معلم خوبی برای ایفای نقش مدیر نیست. فکر می‌کنم او به خاطر اعتبار، نقش مدیر را بر عهده گرفته است؛ چون این یک موقعیت معتبر است. فکر نمی‌کنم او علاقه‌ای به آموزش بچه‌ها یا الگو بودن داشته باشد. این واقعا دغدغه او نیست. چیزی که او می‌خواهد، ستایش شدن به‌عنوان مدیر بزرگ‌ترین مدرسه جادوگری در دنیا است. او واقعا کمی احمق است».

همان‌طور که احتمالا طرفداران فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر می‌دانند، فینیاس نیگلوس بلک پدربزرگ جد سیریوس بلک است. پگ می‌گوید فینیاس به‌عنوان یک مانع برای بازیکنان در طول بازی عمل می‌کند که باید پویایی جالبی در داستان ایجاد کند و احتمالا شخصیتی کاملا متفاوت از آنچه را بازیکنان انتظار دارند از یک مدیر هاگوارتز ببینند نشان دهد.

بازی Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) و نسخه نینتندو سوییچ در روز ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) منتشر خواهند شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *