اخبار بازی

تمام صداپیشگان اصلی بازی Hogwarts Legacy معرفی شدند

استودیو آوالانچ سافتور تمامی صداپیشگان اصلی بازی Hogwarts Legacy را معرفی کرده است.

به‌تازگی شرکت ناشر WB Games و استودیوهای سازنده‌ی پارت‌کی گیمز و آوالانچ سافتور تمام صداپیشگان بازی Hogwarts Legacy را معرفی کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که دیروز تایید شد سیمون پگ، بازیگر بریتانیایی، صداپیشگی شخصیت فینیاس نیگلوس بلک، یکی از اجداد سیریوس بلک و مدیر هاگوارتز را بر عهده دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، سیمون پگ صداپیشگی فینیاس نیگلوس بلک را بر عهده دارد. بلک درواقع مدیر بداخلاق مدرسه جادوگری هاگوارتز خواهد بود. بلک که از یک سلسله طولانی از اسلیترین‌ها به شمار می‌آید، مورد تنفر دانش‌آموزان هاگوارتز بوده و به‌نظر می‌رسد این حس تنفر دو طرفه است. هدف او که به‌شدت با شغلش تناقض دارد، انجام کمترین میزان کار ممکن و اجتناب از قرار گرفتن درکنار دانش‌آموزان است. در عوض او ترجیح می‌دهد روی موقعیت خود در دنیای جادوگری و ریش مدل‌دارش تمرکز کند.

مبارزه با طلسم در بازی Hogwarts Legacy

همچنین سباستین کرافت و آملیا گتینگ به ترتیب صداگذاری شخصیت قابل بازی پسر و دختری که بازیکنان خلق خواهند کرد، بر عهده دارند. سباستین کرافت و آملیا گتینگ دو گزینه صوتی را برای شخصیت قابل کنترلر هاگوارتز لگسی ارائه خواهند کرد و بازیکنان می‌توانند آن را به شیوه‌های مختلف شخصی‌سازی کرده و انتخاب کنند که می‌خواهند یک جادوگر پسر یا دختر باشند. صداپیشگی پروفسور ماتیلدا ویزلی، یکی از شخصیت‌های کلیدی Hogwarts Legacy توسط لزلی نیکول انجام شده است. این استاد یک گریفیندور است و به‌عنوان معاون مدیر هاگوارتز، راهنمایی‌هایی به جادوگران تازه وارد خواهد داد تا با Wizard’s Field Guide و Room of Requirement آشنا شوند.

شخصیت پروفسور اونای توسط کنداس کین صداپیشگی شده است. پروفسور اونای زمانی معلم درس پیشگویی در Uagadou، بزرگ‌ترین مدرسه جادوگری در جهان بوده است. اونای در گذشته یک پیشگوی با استعدادی بوده که به مرور ایمانش را نسبت به پیشگویی‌های خود از دست داده است. این اتفاق از جایی شروع شد که او نتوانسته بود مرگ همسر خود را پیش‌بینی کند. اونای درنهایت تصمیم می‌گیرد خاطرات تلخ خود را فراموش کند و برای این منظور دعوت پروفسور ویزلی را برای آموزش پیشگویی در مدرسه هاگوارتز می‌پذیرد.

Mooncalfها در بازی Hogwarts Legacy

سوم کاپیلا نیز صدای خود را به کاراکتر پروفسور ساتیاواتی شاه سپرده است. ساتیاواتی شاه استاد نجوم هاگوارتز به شمار می‌آید که در دنیای Muggle بزرگ شده و زندگی خود را وقف یادگیری علم کرده است. وی بسیار تمایل دارد با دانش‌آموزان خود با کلمات قصار و شعرگونه صحبت کند. شخصیت اورت کلوپتون توسط لوک یانگ‌بلاد صداگذاری شده است. طرفداران قدیمی سری شاید از به یاد آوردن لوک یانگ‌بلاد که نقش لی جردن را در این مجموعه فیلم بازی می‌کرد، هیجان‌زده شوند. درنهایت می‌توان گفت که کلوپتون یک دانش‌آموز ریون‌کلاو است و به خاطر شوخی‌های زشت و قانون‌شکنی‌هایش شناخته می‌شود.

آمیت تاکار با صدای آصف علی یکی دیگر از دانش‌آموزان ریونکلاو است که برخلاف کلوپتون، دانش‌آموزی باهوش و درس‌خوان است و از این فرصت برای کمک به دوستان نیازمند خود استفاده می‌کند. بااین‌حال او در موقعیت‌هایی خاص متوجه می‌شود که شاید بهتر باشد درباره ماجراجویی‌های خاص کتاب بخواند تا اینکه آن‌ها را تجربه کند. آدام اوکانر صداپیشگی ماهندرا پهلوان را بر عهده دارد. پهلوان یکی دیگر از دانش‌آموزان ریونکلاو است که بسیار برای رعایت و حفظ قوانین مشتاق است. گاهی اساتید هاگوارتز هم از شدت علاقه‌ی این فرد به تبعیت از قوانین و دستورالعمل‌ها خسته می‌شوند.

یکی از کلاس های درس هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

نیک تقریبا بدون سر با صدای جیسون آنتونی در بازی هاگوارتز لگسی حضور دارد. نیک تقریبا بدون سر، شبح خوابگاه گریفیندور است که با نام سر نیکلاس د میمسی پورپینگتون نیز شناخته می‌شود. رفتار این شبه دوستانه و سرگرم‌کننده است، البته اگر حوصله داشته باشد. او می‌تواند نقش یک کلید کمکی مهم را برای بازیکنان گریفیندور را که به‌دنبال یافتن پاسخ‌هایی برای حل یک معمای مهم و حیاتی هستند ایفا کند. اگر بازیکنان تمایل دارند از کمک او بهره ببرند، باید کمی گوشت کباب شده را به‌عنوان هدیه به او بدهند.

درنهایت کلاه گروه‌بندی توسط جیسون آنتونی صداپیشگی شده است. کلاه گروه‌بندی یکی از شخصیت‌های نمادین سری هری پاتر است که می‌تواند با قضاوت در مورد احساس و گذشته‌ی هر دانش‌آموز تازه‌وارد، بهترین گروهی که او می‌تواند در هاگوارتز عضو شود را انتخاب کند.

مراسم تعیین گروه در مدرسه هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) و نسخه نینتندو سوییچ در روز ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) در دسترس قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *