اخبار بازی

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Dead Space Remake

ساعاتی قبل، تریلر هنگام عرضه نسخه ریمیک بازی دد اسپیس در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

تنها شانزده روز تا عرضه رسمی نسخه ریمیک بازی دد اسپیس زمان باقی مانده است؛ اثری که به راحتی می‌توان از آن به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار دنیای ویدیوگیم در سال جاری میلادی یاد کرد. استودیو بازی‌سازی Motive وظیفه طراحی و توسعه این بازی را برعهده دارد و Electronic Arts ناشر آن خواهد بود. این اثر روی موتور بازی‌سازی Frostbite تولید شده است. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به تازگی لانچ تریلر بازی Dead Space Remake به‌صورت رسمی و با عنوان Humanity Ends Here توسط سازندگان آن منتشر شده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو به نمایش درآمده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

در این ویدیو تقریبا ۲ دقیقه‌ای ما بخش‌های مختلفی از این اثر را مشاهده می‌کنیم. جزئیات بصری خیره‌کننده به نظر می‌رسند. اتمسفر و نورپردازی بازی از نو طراحی شده‌اند و حضور گانر رایت به‌عنوان صداپیشه شخصیت اصلی داستان، جان تازه‌ای به این اثر بخشیده است. آیزاک کلارک پروتوگانیست اثر، در طول پیشبرد قصه بازی و با هدف نجات معشوق خود نیکول، باید با ابزار و سلاح‌های مختلفی به جنگ با موجودات ترسناکی به نام نکرومورف‌ها در سفینه ایشیمورا برود و با چالش‌های زیادی مواجه شود. نسخه ریمیک بازی Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه سال جاری میلادی (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *