اخبار بازی

گاد آو وار رگناروک صدرنشین جدول فروش انگلستان در هفته پایانی سال 2022 شد

رقابت مهیج و تنگاتنگ میان سه بازی فیفا ۲۳، گاد آو وار رگناروک و کال آو دیوتی مدرن وارفر۲ برای صدرنشینی جدول فروش انگلستان ادامه دارد و این بار انحصاری پلی استیشن توانست در هفته پایانی سال ۲۰۲۲ گوی سبقت را از رقبا برباید. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمتر از یک هفته از آغاز سال نوی میلادی می‌گذرد و هنوز تب و تاب و هیجان و حواشی سال ۲۰۲۲ میلادی سایه خود را روی بازی‌هایی ویدیویی حفظ کرده است. هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۲، برهه هیجان انگیزی برای مخاطبان بود و بازی‌های مورد انتظار زیادی روانه بازار شدند. مسلما این همزمان شدن عرضه چند بازی بزرگ، گزینه‌های انتخاب متعددی را در اختیار مخاطبان می‌گذاشت و از سوی دیگر سبب ایجاد یک رقابت برای ثبت فروش بیشتر نیز شد.

موسسه Gfk مطابق رسم همیشگی، آمار پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در کشور انگلستان را منتشر کرده است. بر این اساس بازی God of War Ragnarok، محصول جدید استودیو سانتامونیکا توانست پس از دو هفته دوری از صدر جدول، بار دیگر خود را به صدر پرفروش‌ترین بازی‌های هفته برساند. فیفا ۲۳ که در بازه کریسمس صدرنشین جدول فروش هفتگی بود، به رتبه دوم آمد و بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 که برای دو هفته متوالی در جایگاه دوم قرار داشت، به رتبه چهارم سقوط کرد. بازی Mario Kart 8 Deluxe، یکی از عناوین انحصاری سوییچ رتبه سوم را در اختیار دارد.

در واقع این بازی تنهار انحصاری سوییچ حاضر در جدول فروش انگلستان نیست. Pokemon Violet جایگاه پنجم را در اختیار دارد و Pokemon Scarlet به جایگاه هفتم تکیه زده است. Nintendo Switch Sports بین این دو بازی در جایگاه ششم قرار دارد و Animal Crossing: New Horizons رتبه هشتم لیست را در اختیار دارد.

شما می‌توانید در ادامه لیست کامل ده عنوان پرفروش هفته را مشاهده کنید:

رتبه. عنوان
۱. God of War Ragnarok
۲. FIFA 23
۳. Mario Kart 8 Deluxe
۴. Call of Duty: Modern Warfare 2
۵. Pokemon Violet
۶. Nintendo Switch Sports
۷. Pokemon Scarlet
۸. Animal Crossing: New Horizons
۹. Minecraft: Switch Edition
۱۰. Sonic Frontie
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *