اخبار بازی

تکذیب شایعه انتشار نسخه کامپیوتر Final Fantasy 16 با فاصله ۶ ماه پس از عرضه بازی

نائوکی یوشیدا، کارگردان فاینال فانتزی ۱۶ گفت که این بازی ۶ ماه پس از انتشار نسخه پلی استیشن 5 برای کامپیوتر پورت نخواهد شد.

نائوکی یوشیدا اعلام کرد که بازی Final Fantasy 16 قرار نیست ۶ ماه پس از انتشار برای کنسول پلی استیشن 5 به کامپیوتر راه پیدا کند. با اینکه کارگردان فاینال فانتزی ۱۶ عرضه نسخه‌ی کامپیوتر در آینده را رد نکرد، اما به کسانی که می‌خواهند بلافاصله پس از انتشار بازی به تجربه‌ی آن بپردازند، خرید یک کنسول PS5 را پیشنهاد داد.

بازی Final Fantasy 16 تاکنون تنها جهت عرضه برای کنسول نسل ۹ شرکت سونی تأیید شده است و در مقطعی از سال ۲۰۲۳ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی شرکت اسکوئر انیکس برای انتشار در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است. طرفدارها اکنون می‌توانند به پیش خرید بازی فاینال فانتزی ۱۶ ازطریق فروشگاه پلی استیشن بپردازند و با این کار پاداش‌های پیش خرید متنوع و جذابی را دریافت کنند.

برخی از نسخه‌های انحصاری فاینال فانتزی نظیر بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade بعدا برای کامپیوتر نیز منتشر شد. این بازی تنها ۶ ماه پس از انتشار نسخه پلی استیشن 5 در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفت؛ هرچند از انتشار نسخه PS4 آن ۱۸ ماه می‌گذشت. باتوجه‌به اظهارات نائوکی یوشیدا می‌توان امیدوار بود که نسخه کامپیوتر FF16 پس از یک سال یا بیشتر به کامپیوتر راه یابد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *