اخبار بازی

باندل جدید PS5 با دو دسته احتمالا به زودی از راه می‌رسد

به‌نظر قبل از رونمایی رسمی توسط سونی، باندل جدید کنسول پلی استیشن 5 توسط خرده‌فروشی فاش شده است.

باندل جدید پلی استیشن 5 و پلی استیشن 5 دیجیتال در EB Games، یک خرده‌فروش استرالیایی فهرست شده است. این صفحه الان دردسترس نیست، اما ماه فوریه سال جاری میلادی را به‌عنوان زمان عرضه‌ی باندل نوشته بود؛ باندلی مع ظاهرا قرار است شامل دو دسته دوال‌سنس باشد. خوشبختانه قبل از حذف این باندل، یک کاربر توییتر با نام Zuby_Tech توانست تصویری از آن بگیرد.

باندل جدید پلی استیشن 5 با دو دسته دوال‌سنس

هفته پیش بود که شرکت سرگرمی تعاملی سونی اعلام کرد کنسول پلی استیشن 5 از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۰ توانسته بیش از سی میلیون واحد فروش داشته باشد. همچنین جیم رایان، رئیس این شرکت در جریان نمایشگاه CES ادعا کرد که دسامبر ۲۰۲۲ پرفروش‌ترین ماه کنسول PS5 شد و دسترسی بیشتر بدین معنا است که پس از مشکلات طولانی‌مدت کمبود موجودی، حالا مشتری‌های بیشتری می‌توانند کنسول نام‌برده را خریداری کنند.

او گفت: «در انتهای سال میلادی گذشته موجودی پلی استیشن 5 بهتر شد و مفتخرم که اعلام کنم دسامبر بزرگ‌ترین ماه برای کنسول‌های PS5 بود و حالا ما در سراسر جهان بیش از ۳۰ میلیون کنسول به مشتریان فروخته‌ایم. از این نقطه به بعد، هرکسی که یک کنسول پلی استیشن 5 می‌خواهد در خرده‌فروشی‌های سراسر جهان کار راحت‌تری [برای پیدا کردن و خریدن آن] دارد».

لازم‌به‌ذکر است PSVR2، هدست واقعیت‌مجازی جدید سونی در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه‌) با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. محتویات بسته PS VR2 سونی شامل خود پلی استیشن وی‌آر ۲، هدفون استریو و دسته‌های Sense این هدست واقعیت مجازی خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *