اخبار بازی

ارائه بازی‌های رایگان سرویس PS Plus Essential به ارزش ۱۳۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲

براساس گزارش‌های ارائه شده، ارزش مالی بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۲ به‌صورت رایگان ازطریق سرویس PS Plus Essential به کاربران عرضه شده به بیش از ۱۳۰۰ دلار می‌رسد.

نشریه Polygon گزارش داده که ارزش مجموع بازی‌های PS Plus Essential در سال ۲۰۲۲ کمی پایین‌تر از سال ۲۰۲۱ بوده و از ۱۴۲۴.۶۰ دلار به ۱۳۰۴.۶۳ دلار رسیده است. سرویس پلی استیشن پلاس سال گذشته دستخوش تغییرات گسترده‌ای شد و سونی سرویس اشتراکی خود را به دو پیشنهاد مجزا تقسیم کرد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که پیشنهاد‌ها PS Plus Essential در سالی که گذشت چندان تحت تاثیر این تغییر و تحولات قرار نگرفته است.

درحالی که کاتالوگ بازی‌های حالت Extra و Premium پلی استیشن پلاس رفته رفته به‌طور پیوسته تغییر می‌کنند، بازی‌های PS Plus Essential تا زمانی‌که حساب کاربری مشترکین فعال است برای آن‌ها باقی خواهند ماند. درواقع کاربران می‌توانند به بازی‌هایی که قبلا ازطریق PS Plus Essential دریافت کردند فورا دسترسی داشته باشند.

سرویس اشتراکی PS Plus Essential

سونی به‌طور کلی دو بازی فرست پارتی را ازطریق PS Plus Essential عرضه کرده که God of War و حالت چندنفره Legends از بازی Ghost of Tsushima را تشکیل می‌دهند. نکته جالب توجه اینجا است که EA ناشری بوده که بیشترین بازی‌ را ازطریق PS Plus منتشر کرده است. Polygon همچنین گزارش داده که میانگین امتیازات متای بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در سال گذشته ۷۸ بوده که به‌طور متوسط ۲ سال از زمان عرضه‌ی این بازی‌ها می‌گذرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *