اخبار بازی

مبارزه با باس فایت Aoye در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

استودیو تیم نینجا در تریلر جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty به نمایش مبارزه با باس فایت Aoye با استفاه از نیزه پرداخته است.

وب‌سایت IGN به‌عنوان بخشی از پوشش یک ماهه‌ی اخبار بازی Wo Long: Fallen Dynasty، گیم‌پلی جدیدی از مبارزه با یک باس فایت اولیه به نام Aoye را پخش کرد. استودیو تیم نینجا این باس فایت را شبیه یک گاو نر خیالی طراحی کرده است که در سرزمین شان های جیانگ حضور دارد و با شاخ‌ها و ریسمان‌های جادویی به سمت بازیکنان حمله می‌کند.

علاوه‌بر این ما می‌توانیم در این تریلر نحوه مبارزه با نیزه را ببینیم. نیزه به‌عنوان یکی از ۱۴ سلاح سردی که در اختیار بازیکنان قرار دارد، قابلیت دسترسی خوبی به بازیکنان می‌دهد و مبارزان می‌توانند با استفاده از آن و از فاصله‌ای دور به دشمنان آسیب زیادی وارد کنند. بااین‌حال ممکن است ضربات نیزه‌ها از سرعت بالایی برخوردار نباشد. طبق تریلر منتشرشده به نظر می‌رسد جاخالی دادن و جلوگیری از حملات دربرابر Aoye بسیار مهم است. زیرا حملات او در صورت برخورد آسیب زیادی به بازیکن خواهد زد. این باس می‌تواند علاوه‌بر حملات فیزیکی، امواج یخی کشنده‌ای را نیز شلیک کند. با این وجود بازیکنان می‌توانند با استفاده از حرکات آکروباتیک ظریف، مهارت‌ها، طلسم‌ها و دفع حملات، باس فایت Aoye را به‌راحتی از پیش رو بردارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty و تازه‌ترین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *