اخبار بازی

تاکید بتسدا بر تغییر نکردن زمان عرضه بازی Starfield

اخیرا کمپانی بتسدا، سازنده بازی استارفیلد وبسایت پشتیبان را برای این محصول راه اندازی کرده و در آن بر تغییر نکردن زمان عرضه بازی Starfield تاکید داشته است. این عنوان نیمه اول سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بیش از چهار سال از زمان معرفی بازی استارفیلد می‌گذرد و این عنوان به چند دلیل یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران ژانر نقش آفرینی بوده است. از یک سوی بتسدا، سازنده مجموعه‌های همچون Fallout و The Elder Scrolls مشغول ساخت این عنوان است و از سوی دیگر این بازی یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های مایکروسافت در چند سال اخیر به شمار می‌آید. فارغ از نمایش گیم‌پلی بازی در رویداد سال گذشته مایکروسافت، اطلاعات دیگری از این عنوان در دسترس نیست. هرچند که زمان زیاد تا انتشار آن باقی نمانده است.

سکوت خبری سازندگان و ناشر نگرانی برخی طرفداران را برانگیخته اما، ظاهرا این سکوت نشان دهنده تعویق زمان عرضه بازی Starfield نیست. اخیرا کمپانی Bethesda یک وبسایت پشتیبان را برای این بازی راه اندازی کرده است. در این وبسایت اعلام شده استارفیلد نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. سال گذشته و در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و Bethesda، آقای تاد هاوارد، رئیس بتسدا خبر از به تعویق افتادن زمان انتشار استارفیلد تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ داد.

ایشان گفت هر چند اتخاذ این تصمیم برای سازندگان بسیار دشوار بوده اما، به مهندسان ایکس باکس این فرصت را داده تا با تیم سازنده همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانند استارفیلد را به یک نماد برای کنسول‌های ایکس باکس بدل کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *