اخبار بازی

طراح تجربه کاربری God of War Ragnarok به تیم سازنده بازی واندر وومن پیوست

میلا پالوین، طراح ارشد UX سابق استودیوی سانتا مونیکا که با طراحی ویژگی‌های Accessibility بازی God of War Ragnarok برنده جایزه شده بود، به استودیوی بازی‌سازی مونولیث ملحق شد.

بازی Wonder Woman از استودیوی Monolith Productions از زمان معرفی رسمی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ تاکنون جزئیات جدیدی را دریافت نکرده است. اما جدیدترین اخبار در رابطه با این بازی حاکی از این است که فرایند توسعه‌ی آن همچنان ادامه دارد.

میلا پالوین که اخیرا به‌عنوان طراح ارشد UX روی تجربه کاربری بازی‌ God of War Ragnarok در استودیوی سانتا مونیکای سونی فعالیت می‌کرد، ازطریق لینکدین اعلام کرد که به‌عنوان مدیر همین بخش به استودیوی بازی‌سازی Monolith پیوسته تا روی بازی جدید دنیای DC کار کند.

میلا پالوین طراح سیستم اکسسبیلیتی بازی گاد آو وار رگناروک

پالوین نقش برجسته‌ای در طراحی ویژگی‌های Accessibility بازی Ragnarok داشت که برنده جایزه Innovation in Accessibility Award در رویداد The Game Awards 2022 شد. حالا به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهندگان بازی Wonder Woman نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد. پالوین در توییت جدید خود در اینباره می‌نویسد: «حالا یک هفته‌ای است که با تیم توسعه‌دهندگان بازی Wonder Woman همکاری می‌کنیم و باید بگویم که واقعاً تحت تأثیر میزان توجه آن‌ها به Accessibility قرار گرفتم. حالا صنعت بازی برای من نسبت به چند سال گذشته حس متفاوتی دارد و این تفاوت به شکل شگفت‌انگیزی رقم خورده است».

درحال حاضر زمان مشخصی برای عرضه بازی Wonder Woman تعیین نشده است. ضمن اینکه مشخص نیست چه پلتفرم‌هایی این بازی ابرقهرمانی را دریافت خواهند کرد. گفته می‌شود این بازی داستان اورجینال شخصیت دایانا را بازگو می‌کند که در راه متحد کردن خانواده خود از آمازون و انسان‌هایی از دنیای مدرن می‌جنگد. این بازی علاوه‌بر یک دنیای جهان باز، از سیستم Nemesis بازی‌های Middle Earth: Shadow of Mordor و Shadow of War نیز بهره می‌برد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *