اخبار بازی

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی God of War Ragnarok در شروع ۲۰۲۳

در جریان هفته منتهی به ۱۷ دی ماه، God of War Ragnarok همچنان صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به خود اختصاص داده است.

همچنان درحال پشت سر گذاشتن هفته‌های آرام صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم و فعلا خبری از عرضه بازی‌های بزرگ نیست. ازاین‌رو جدول فروش بازی‌های ویدیویی هم روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارند. در هفته گذشته بود که God of War Ragnarok به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان بازگشت و حال در جریان هفته منتهی به ۱۷ دی ماه هم شاهد تداوم صدرنشینی ساخته جدید سانتامونیکا هستیم. گاد آو وار رگناروک در جداول فروش هفتگی ویدیوگیم در بریتانیا، سال ۲۰۲۲ را با صدرنشینی پایان داد و سال ۲۰۲۳ را با صدرنشینی کلید زد.

در ادامه بازی FIFA 23 دوم شد و بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe چهارم شد و Pokemon Violet رتبه پنجم را کسب کرد. نقش نینتندو در جدول باز هم بسیار پررنگ به نظر می‌رسد.

در نیمه دوم جدول، بازی‌های Nintendo Switch Sports و Pokemon Scarlet رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین بازی Animal Crossing: New Horizons هشتم شده است. در انتها نسخه نینتندو سوییچ Minecraft نهم شد و شاهد بازگشت New Super Mario Bros U Deluxe به جمع ۱۰ بازی برتر چارت انگلستان با قرارگیری در رتبه دهم هستیم.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۷ دی ماه را در واران گیم مشاهده کنید و نظرات خود را با واران گیم و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۱ God of War Ragnarok
۲ ۲ FIFA 23
۳ ۴ Call of Duty: Modern Warfare 2
۴ ۳ Mario Kart 8 Deluxe
۵ ۵ Pokemon Violet
۶ ۶ Nintendo Switch Sports
۷ ۷ Pokemon Scarlet
۸ ۸ Animal Crossing: New Horizons
۹ ۹ نسخه نینتندو سوییچ Minecraft
۱۰ ۱۶↑ New Super Mario Bros U Deluxe بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *