اخبار بازی

جدول فروش هفتگی استیم: عملکرد بسیار خوب Hogwarts Legacy

طی هفته منتهی به ۱۸ دی ماه و در جدول فروش هفتگی استیم، هاگوارتز لگسی با پیش‌فروش قوی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

درکنار جدول فروش هفتگی انگلستان و جدول ماهانه آمریکا که مهم‌ترین جداول فروش بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آیند، جدول فروش هفتگی استیم هم اهمیت خاص خود را دارد و نشان می‌دهد که بازی‌های ویدیویی روی کامپیوتر چه عملکردی را از خود به‌نمایش گذاشته‌اند. ازاین‌رو در جریان اولین هفته از سال ۲۰۲۳ (هفته منتهی به ۱۸ دی ماه) شاهد عملکرد خوب نسخه پیش‌فروش بازی Hogwarts Legacy هستیم.

در جدول فروش هفتگی استیم، کنسول دستی استیم دک رتبه اول را از آن خود کرد و بازی Elden Ring دوم شده است. این در حالی است که Call of Duty: Modern Warfare 2 سوم شد و نسخه پیش‌خرید Hogwarts Legacy هم رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. همچنین بازی Cyberpunk 2077 هم پنجم شده است.

در نیمه دوم جدول، بازی Red Dead Redemption 2 ششم شد و بازی Ready or Not رتبه هفتم را کسب کرده است. در ادامه بازی FIFA 23 به رتبه‌ی هشتم رسید و بازی‌های God of War و Project Zomboid به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی استیم در هفته منتهی به ۱۸ دی ماه را در واران گیم مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش هفتگی استیم

رتبه اسم
۱ استیم دک
۲ Elden Ring
۳ Call of Duty: Modern Warfare 2
۴ Hogwarts Legacy
۵ Cyberpunk 2077
۶ Red Dead Redemption 2
۷ Ready or Not
۸ FIFA 23
۹ God of War
۱۰ Project Zomboid

در انتها اشاره کنم که جدول فروش هفتگی استیم برپایه درآمد محصول مورد نظر لحاظ می‌شود که شامل سخت‌افزار و نسخه پیش‌خرید بازی‌ها هم می‌شود. ازاین‌رو امکان دارد بعضی وقت‌ها شاهد ادیشن‌های مختلف یک بازی در جدول باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *