اخبار بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor رده‌بندی سنی دریافت کرد

بازی Star Wars Jedi: Survivor که نزدیک‌به دو ماه دیگر عرضه خواهد شد، توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است.

باتوجه‌به اینکه کمی بیشتر از دو ماه دیگر بازی Star Wars Jedi: Survivor عرضه خواهد شد، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون درحال اعمال کردن موارد نهایی در بازی و جمع‌بندی روند توسعه در پشت صحنه هستند. حال در نزدیکی انتشار، این اثر توانسته است به یکی از نقاط مهم قبل از عرضه برسد.

سازمان نظام رده‌بندی بازی‌های ویدیویی (ٍESRB) درجه سنی این ویدیوگیم جنگ ستارگان را مشخص کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی به مانند نسخه قبلی خود درجه T برای نوجوانان را دریافت کرده است و توضیحات نوشته‌شده به المان‌هایی که برای بازیکنان Fallen Order آشنا خواهد بود، اشاره دارد. از این المان‌ها می‌توان به کاوش سیاره‌های بیگانه درحالی‌که از قدرت جدای خود برای عبور از محیط‌ها استفاده می‌کنید و به مبارزه با دشمنان به‌سبک سلاح سرد می‌پردازید، اشاره کرد.

گفتنی است که هیئت‌های رده‌بندی تا زمانی‌که بازی‌ها به زمان عرضه خود نزدیک نشوند، درجه‌بندی سنی آن‌ها را منتشر نخواهد کرد. خوشبختانه این بدان معنا است که Star Wars Jedi: Survivor همچنان به تاریخ انتشار اعلام‌شده خود پایبند است. همچنین به‌تازگی سیستم موردنیاز نسخه PC بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۶ اسفند (۱۷ مارس) برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *