اخبار بازی

تاسیس استودیو جدید توسط سازندگان سابق Forza Horizon

چند تن از سازندگان مجموعه Forza Horizon استودیو پلی‌گراند را ترک کرده‌اند تا استودیو جدید خود را تشکیل دهند.

استودیو پلی‌گراند گیمز شاهد جدایی چند عضو کلیدی خود بوده است که برای تأسیس استودیو خود با نام Maverick Games این استودیو را ترک کرده‌اند. به‌گفته گیم اینداستری، این استودیو AAA توسط مایک براون، کارگردان خلاق مجموعه Forza Horizon مدیریت خواهد شد. این استودیو که در لیمینگتون اسپای انگلیس تأسیس شده، درحال کار روی یک بازی جهان‌باز جدید برای کنسول‌ها و پی‌سی است.

دیگر افراد باسابقه که به استودیو ملحق خواهند شد شامل تام بوچر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و تهیه‌کننده ارشد سابق پلی‌گراند، گرث هاروود مدیر محتوا، فریزر استرچن مدیر صدا و مت کریون در نقش مدیر ارشد فناوری است. همچنین الی مارشال، مدیر طراحی سابق EA هم به‌عنوان کارگردان رابط کاربری / تجربه کاربری به استودیو پیوسته است.

کارگردان هنری استودیو بن پنروز است که این اواخر در Sharkmob بود اما سابقه کار در پلی‌گراند را هم دارد. مدیر ارشد عملیات استودیو هم خانم هریندر سانگا خواهد بود که تجربیات قبلی او در سگا هاردلایت و سومو لمینگتون است. آقای براون درباره تأسیس این استودیو گفت:

«[در ۲۰۲۱] بازی فورتزا هورایزن ۵ را عرضه کردیم که کار روی آن هیجان‌انگیز بود. به‌همان اندازه که سفری شگفت‌انگیز در پلی‌گراند داشتم، از خودم می‌پرسیدم قدم بعدی چیست؟ آیا به‌همین کار خوب و سرگرم‌کننده می‌چسبم یا دنبال فرصت‌های دیگر می‌روم؟ این فرصت پیش آمد. از من پرسیده شد چشم‌انداز من برای یک استودیو جدید چیست؟ و خوشبختانه ایده‌ای در ذهن خود داشتم».

بااینکه اکنون استودیو تنها ده عضو دارد، اما براون قصد دارد در زمانی به ۱۴۰ عضو دست یابد. باید منتظر اطلاعات بازی اول این استودیو بمانیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *