اخبار بازی

استودیوی آرکین در آینده ساخت بازی‌ های ایمرسیو سیم را ادامه خواهد داد

مدیر استودیوی بازی‌سازی آرکین تایید کرد این شرکت در آینده به ساخت بازی‌های سبک ایمرسیو سیم بازمی‌گردد.

استودیوی بازی‌سازی Arkane که به‌عنوان یکی از معدود سازندگان بازی‌های سبک Immersive Sim شناخته می‌شود، قصد دارد در آینده بار دیگر ساخت این دست از بازی‌ها را ادامه دهد.

بازی‌های ایمرسیو سیم، آثاری عموما نقش‌آفرینی و اول‌شخص با تمرکز جدی روی ارائه‌ی آزادی کامل انجام مراحل به‌دست بازیکنان هستند که در سال‌های اخیر کمتر شاهد تولید بازی‌هایی از این دست در ابعاد AAA و پرخرج بوده‌ایم. سری Dishonored و بازی Prey که هر دو توسط استودیوی آرکین توسعه داده شده‌اند، از آثار قابل‌توجه این سبک در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند.

حالا هاروی اسمیت، مدیر استودیوهای آرکین تایید کرده است که کار بازی‌سازان این استودیو با بازی‌های این سبک به پایان نرسیده است و در آینده احتمالا باز هم با بازی‌های ایمرسیو سیم از آرکین روبه‌رو خواهیم شد. اسمیت می‌گوید Redfall فرصتی را برای این تیم فراهم کرده است تا تجربه‌ای متفاوت و جهان‌باز نسبت به بازی‌های بسته و نسبتا خطی داشته باشد. اسمیت توضیح می‌دهد:

«[در Redfall] شما می‌خواهید که ببینید آیا می‌توانید به درون مزرعه‌ای که از دور آن را پیدا کردید وارد شوید یا خیر، از برج‌های دیده‌بانی بالا بروید یا وارد یکی از خانه‌های جهان بازی شده و تمامی یادداشت‌های پخش شده در اطراف محیط را بخوانید. برخی از قدرتمندترین لحظات ردفال به واسطه‌ی همین جستجوهای غیر متمرکز در جهان بازی اتفاق می‌افتد. غرق شدن در دنیا و محیط‌های بازی و درگیری‌های اکشن و پر زدوخورد در لحظه‌ی بعدی. این اتمسفر و فضایی بود که ما از ابتدا قصد خلق آن را داشتیم».

بازی شوتر جهان‌باز Redfall که توسط شعبه‌ی آستین استودیوی آرکین در دست توسعه است، در تاریخ نامشخصی از نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه می‌شود. در هفته‌های اخیر شایعاتی درخصوص عرضه این بازی در ماه می شنیده می‌شود که برای تایید رسمی، باید منتظر انتشار اخبار بیشتر از استودیوی آرکین و بتزدا بمانیم.

بازیکنان در این بازی می‌تواند با انتخاب از میان چهار شخصیت که هر کدام توانایی‌های و قابلیت‌هایی منحصربه‌فردی در مبارزه با موجودات خون آشام مانند دارند، برای زنده ماندن در شهر ردفال که در ایالت ماساچوست قرار دارد تلاش کنند. سازندگان بازی همچنین تایید کرده‌اند که تجربه‌ی ردفال به‌صورت تک‌نفره امکان‌پذیر است و اجباری برای استفاده از قابلیت کواپ بازی جهات دستیابی به بخش‌ها و قسمت‌های خاصی از گیم‌پلی بازی وجود ندارد. این بازی همچنین از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قرار خواهند گرفت.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *