اخبار بازی

استودیو Bloober Team به داستان بازی Silent Hill 2 وفادار است

آقای Maciej Głomb، تهیه کننده ارشد استودیو Bloober Team می‌گوید آن‌ها در تلاش هستند تا کمترین تفاوتی میان داستان بازی Silent Hill 2 و نسخه ریمیک وجود نداشته باشد و صرفا برخی قسمت‌های جزئی‌تر دچار پیچش شده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از سال‌ها شایعات و گمانه زنی‌های مختلف، بالاخره کمپانی کونامی از ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ رونمایی کرد. استودیو بلوبر تیم، سازنده عناوینی همچون Layers of Fear و The Medium وظیفه ساخت این ریمیک را بر عهده دارد و با توجه به نمایش اولیه بازی، برخی از طرفداران نگران هستند این استودیو سعی کند در حدی نسخه ریمیک را تغییر دهد که دیگر شباهتی به نسخه اورجینال نداشته باشد. بویژه اینکه تجربه تلخ Silent Hill HD Collection نشان داد اگر تیم سازنده درک درستی از مجموعه نداشته باشد، نمی‌تواند یک اثر درخور و وفادار خلق کند.

ظاهرا بلوبرتیم نیز به خوبی از این نگرانی‌های آگاه است و قصد ندارد هسته داستان بازی Silent Hill 2 را تغییر دهد. آقای Maciej Głomb، تهیه کننده ارشد استودیو اخیرا با رسانه GamingBolt مصاحبه‌ای داشته است. ایشان اعلام کرد هدف اصلی تیم سازنده این است که کمی نحوه روایت داستان را بهبود بخشند و گیم‌پلی بازی را ارتقا دهند.

به نظر من داستان سایلنت هیل ۲، رکن اصلی بازی را شکل می‌داد. ما هیچگاه قصد نداشتیم آن را تغییر دهیم. شاید کمی پیچش در بخش‌های جزئی‌تر ایجاد کرده باشیم اما، هسته داستان بازی همچنان بکر است. تلاش ما این بود که نحوه روایت بازی برای مخاطبان جوان‌تر، تازه و جذاب جلوه کند.

ریمیک Silent Hill 2 برای پلتفرم‌های PC و PS5 در دست ساخت است. این بازی حداقل به مدت یک سال انحصاری کنسولی خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *