اخبار بازی

نمایش نقشه لوتوس بازی Valorant در تریلر تازه

شرکت رایت گیمز با انتشار یک تریلر تازه نقشه‌ی لوتوس بازی Valorant را به نمایش درآورد که با به‌روزرسانی ۶.۰۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت رایت گیمز یک تریلر برای نمایش مهم‌ترین محتوای اضافی به‌روزرسانی بعدی بازی Valorant به اشتراک گذاشته است. این تریلر به نمایش نقشه‌ی Lotus می‌پردازد که در کشور هند واقع است. نقشه‌ی لوتوس با به‌روزرسانی نسخه‌ی ۶.۰۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد که برای انتشار در تاریخ ۱۰ ژانویه‌ (۲۰ دی) در نظر گرفته شده است و با شروع بخش اول فصل ۶ بازی ولورنت همراه خواهد بود.

نقشه Lotus دارای ۳ منطقه اصلی برای مبارزه خواهد بود که از این نظر مشابه نقشه Haven است. لوتوس درواقع نهمین نقشه Valorant از زمان انتشار بازی در سال ۲۰۲۰ به‌حساب می‌آید. آپدیت تازه شماری از ایرادات بازی نظیر مشکل توانایی Lockdown کاراکتر Killjoy را نیز رفع می‌کند که مانع از آسیب‌دیدگی به‌وسیله سایر توانایی‌ها می‌شد.

شرکت Riot Games با انتشار محتویات تازه و رفع مشکلات عملکرد خوبی در پشتیبانی از بازی Valorant دارد. این بازی اخیرا درکنار بازی‌های League of Legends و Legends of Runeterra در دسترس کاربران پی‌سی گیم پس قرار گرفت. بازی ولورنت اثری رایگان است که می‌توان در کامپیوتر به تجربه‌ی آن پرداخت. با اینکه فعلا خبری از انتشار این بازی برای کنسول‌ها نیست، اما شایعاتی از توسعه‌ی نسخه‌های کنسولی آن به گوش می‌رسد.

دانلود از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *