اخبار بازی

خرید اسکای‌باکس لبز، استودیو پشتیبان Halo Infinite توسط شرکت NetEase

شرکت NetEase استودیو اسکای‌باکس لبز که در توسعه‌ی بازی‌های زیادی همکاری داشته است را خریداری کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت NetEase Games اعلام کرد استودیوی کانادایی اسکای‌باکس لبز را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است. این استودیو در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و در برنابی و ویکتوریا مستقر است. اسکای‌باکس لبز تاکنون دو بازی اورجینال TASTEE: Lethal Tactics در سال ۲۰۱۶ و Stela در سال ۲۰۱۹ را توسعه داده و به بازار عرضه کرده است. همچنین این استودیو سابقه‌ی همکاری در ساخت بازی‌های مهمی از ناشران بزرگ به مانند ایکس باکس و الکترونیک آرتز را دارد.

این استودیو در حال حاضر در پشتیبانی از بازی‌های Halo Infinite ،Minecraft و Fallout 76 با سازندگان اصلی همکاری می‌کند. اسکای‌باکس لبز قبلا در ساخت بازی‌هایی از سری هیلو، Minecraft ،Age of Empires و Project Spark با مایکروسافت همکاری کرده است. استودیو اسکای‌باکس لبز در روز جمله اعلام کرد که پس از خریداری شدن توسط NetEase Games قرار است تحت مدیریت سه بنیانگذار خود به‌نام‌های شیانگ کونگ، استیون سیلوستر و دریک مک‌نیل به فعالیت مستقل خود ادامه دهد.

این استودیو در نظر دارد به همکاری نزدیک با همکاران فعلی خود برای توسعه‌ی مشترک بازی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌ها ادامه دهد و در آینده‌ بازی‌های جدیدی را به این فهرست اضافه خواهد کرد. در ادامه شیانگ کونگ درباره‌ی نحوه‌ی فعالیت اسکای‌باکس لبز در آینده توضیح داد:

«ما تیمی از افراد بااستعداد، پرشور و خلاق ساخته‌ایم و با پیوستن به NetEase Games، می‌توانیم به برنامه‌های خود را برای پیگیری فرصت‌های خلاقانه جدید سرعت ببخشیم و از دسترسی به منابع عملیاتی در سطح جهانی و خدمات وسیع و عمیق NetEase برای گسترش سریع‌تر مقایس خود در کانادا استفاده کنیم».

حرکت مخفیانه در جنگل خشک و مه‌آلود بازی STELA

اسکای‌باکس لبز تازه‌ترین مورد از مجموعه خریدهای بازیسازان توسط غول فناوری و بازی چینی NetEase در سال‌های اخیر است. این شرکت بزرگ در گذشته استودیو Grasshopper Manufacture، سازنده‌ی سری No More Heroes و شرکت فرانسوی کوانتیک دریم، توسعه‌دهنده‌ی آثار موفقی به مانند Heavy Rain ،Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls را خریداری کرده است.

در سال گذشته توشی‌هیرو ناگوشی، خالق سری یاکوزا، به شرکت NetEase ملحق شد تا استودیو Nagoshi را تأسیس کند. این استودیو قرار است به‌عنوان یک مجموعه‌ی تابع NetEase Games روی ساخت بازی‌های رده بالای عمدتا کنسولی تمرکز کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *