اخبار بازی

انتشار دمو بازی سونیک فرانتیرز برای نینتندو سوییچ در سراسر جهان

شرکت سگا نسخه‌ی دموی بازی Sonic Frontiers برای کنسول‌های نینتندو سوییچ را در سراسر جهان منتشر کرد.

به‌تازگی شرکت سگا نسخه‌ی دمو Sonic Frontiers را روی نینتندو سوییچ در سراسر جهان از جمله بازارهای غربی منتشر کرده است. این نسخه‌ی دمو تاکنون به‌طور انحصاری در بازار ژاپن در دسترس بازیکنان قرار داشت، اما هم‌اکنون بازیکنان نینتندو سوییچ در سراسر جهان می‌توانند آن را به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه نینتندو دریافت کنند.

نسخه‌ی دموی بازی Sonic Frontiers روی نینتندو سوییچ حدود ۲.۹ گیگابایت حجم دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به تجربه‌ی بازی در منطقه‌ی افتتاحیه بپردازند. درحالی‌که این دمو نشان‌دهنده‌ی تجربه کامل بازی نخواهد بود، اما این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا به عملکرد آن روی نینتندو سوییچ و میزان سرگرم‌کننده بودن آن نگاهی داشته باشند.

پرش سونیک از ارتقاع در بازی Sonic Frontiers

با وجود اینکه Sonic Frontiers اولین تجربه‌ی تیم سازنده در ساخت یک بازی جهان باز بوده، اما برای سگا موفقیت‌هایی را به ارمغان آورد. این ناشر در ماه دسامبر گذشته اعلام کرد بازی سونیک فرانتیرز بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

تیم سونیک مجموعه‌ای از محتوای اضافی را برای بازی Sonic Frontiers در طول سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کرده است که شامل محتوای داستانی اضافی، حالت‌های جدید و شخصیت‌های قابل کنترل بیشتر خواهد بود. بازی Sonic Frontiers هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *