اخبار بازی

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد

وبسایت استیم ساعاتی قبل از حداقل سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor و سیستم پیشنهادی این بازی رونمایی کرد. ظاهرا برای تجربه این بازی روی PC به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حدودا دو ماه دیگر بازی Star Wars Jedi: Survivor، محصول جدید استودیو ریسپاون روانه بازار می‌شود. نسخه قبلی مجموعه، Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از برترین بازی‌های مجموعه جنگ ستارگان در نسل قبلی و شاید در تمام تاریخچه بازی‌های ویدیویی بود و طبیعی است که انتظارات از دنباله آن بالا باشد. این بازی از معدود عناوینی است که قرار نیست برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شود. این مسئله نوید یک بازی بهینه با جلوه‌های بصری حیرت انگیز را می‌دهد و بنابراین انتظار می‎‌رفت سیستم مورد نیاز برای اجرای آن روی PC نیز فرارتر یک سیستم معمولی باشد.

برخلاف انتظارات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor چندان خاص نیست. بر اساس اطلاعات صفحه فروش بازی در استیم، حداقل سیستم لازم شامل پردازنده Intel Core i7-7700 یا Ryzen 5 1400 است. کارت گرافیک بازی باید GTX 1070/Radeon RX 580 یا معادل آن‌ها باشد. هشت گیگابایت رم و ورژن ۱۲ دایرکت ایکس، از دیگر الزامات برای اجرای بازی هستند. فضای مورد نیاز برای نصب بازی ۱۳۰ گیگابایت است. پردازنده سیستم پیشنهادی Intel Core i5 11600K یا  Ryzen 5 5600X است و کارت گرافیک آن باید RTX 2070/RX 6700 XT باشد.

مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و مورد نیاز جهت اجرای بازی در ادامه آمده‌ است:

Star Wars Jedi: Survivor بیست و ششم اسفندماه (۱۷ام مارس) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،PS5 و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *