اخبار بازی

جهان بازی Redfall تجربه‌ای مشابه فار کرای ۲ و S.T.A.L.K.E.R ارائه خواهد داد

به‌گفته‌ی سازندگان بازی در استودیو آرکین، جهان Redfall تجربه‌ای شبیه 2 Far Cry و S.T.A.L.K.E.R را ارائه خواهد داد.

به‌تازگی ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی Redfall و هاروی اسمیت، کارگردان استودیو آرکین در مصاحبه‌ی جدیدی در مورد شباهت این بازی با سایر فرانچایزهای تیراندازی اول شخص توضیحاتی ارائه دادند. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهندگان، بازی Redfall شباهت بیشتری با دو سری Far Cry و S.T.A.L.K.E.R دارد و نمی‌توان تجربه‌ی آن را خیلی به بازی Left 4 Dead نزدیک دانست.

ریکاردو بیر در مورد اینکه احتمالا بازیکنان با مشاهده‌ی تریلرها به این نتیجه رسیده‌اند که بازی Redfall شبیه سری Left 4 Dead است، توضیح داد: «کاملا قابل درک است که کسی به این نتیجه برسد. چهار شخصیت قابل کنترل در Redfall وجود دارد، شما می‌توانید با یکدیگر بازی کنید و در مقابل دشمنان مرده قرار می‌گیرید. اما از نظر نحوه بازی و تجربه، Redfall اصلا شبیه به آن [Left 4 Dead] نیست. Redfall بیشتر شبیه نوعی برداشت از Far Cry است».

خورشیدگرفتگی در بازی redfall

بازی Redfall برخلاف سری Left 4 Dead که مراحل جدا از هم را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد، دارای یک جهان باز خواهد بود تا بازیکنان بتوانند در آن به کاوش بپردازند. کارگردان خلاق Redfall در این‌باره گفت: «شما در یک دنیای باز و گسترده هستید. ما یک پایگاه خانگی داریم که می‌توانید در آن با NPCها گفت‌وگو کنید و مأموریت‌های جانبی دریافت کنید. می‌توانید به میز مأموریت‌ها بروید و مأموریت‌های داستان‌محور را انتخاب کنید. شما نمی‌توانید در مورد هیچ یک از این مأموریت‌ها بی‌تفاوت باشید و فقط از پایگاه خارج شوید تا مسیری را انتخاب کنید و شروع به کشتن دشمنان کنید یا به محتوای دنیای زنده‌ای که ما در حال ساخت آن هستیم، بپیوندید».

با مقایسه مستقیمی بین Redfall و منطقه Talos I از بازی Prey، می‌توان دریافت که دنیای Redfall بزرگ‌تر از چیزی است که در بازی‌های دیگر آرکین دیده‌ایم. بااین‌حال در مقایسه با سایر بازی‌های جهان باز، دنیای Redfall بسیار کوچکتر خواهد بود. بازیکنان در این بازی به هیچ وسیله‌ی نقلیه‌ای دسترسی نخواهند داشت و باید برای کاوش در آن با پای پیاده پیش بروند. بیر در این‌باره توضیح داد: «از نظر آزادی عمل، انتظارهای مختلفی از سایر بازی‌های جهان‌ باز وجود دارد اما Redfall یک بازی برای پیشروی پیاده‌ است. به همین خاطر مقیاس و سرعت کمی کندتر شده است. ما از شما می‌خواهیم که شب‌ها در مه از میان مزرعه ذرت عبور کنید و در تاریکی زمزمه‌های خون‌آشام‌ها را بشنوید. شاید خانه‌ی یک کشاورز را در فاصله‌ی دور ببینید و به سمت آن حرکت کنید و [پس از رسیدن به آن] متوجه شوید که پر از دشمن فرقه‌ای و چند بازمانده به دام افتاده است که می‌توانید آن‌ها را نجات دهید. این همان حسی است که دنیای Redfall دارد».

اسلحه و دوربین اول شخص بازی redfall

در ادامه هاروی اسمیت برای مقایسه توضیح داد که بازی Redfall تجربه‌ای نزدیک به بازی‌های کلاسیک و جهان باز Far Cry 2 و S.T.A.L.K.E.R ارائه خواهد داد. بازی Redfall در حال حاضر توسط آرکین در حال توسعه است و در آینده برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. درحالی‌که بازی هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد، برخی شایعه‌ها به احتمال عرضه‌ی آن در مه ۲۰۲۳ اشاره دارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *