اخبار بازی

افزایش قیمت مجدد ایکس باکس سری اس در هند

برای دومین بار در چند ماه گذشته، قیمت کنسول ایکس باکس سری اس در کشور هند افزایش یافته است.

ریشی الوانی، تحلیل‌گر بازار گیمینگ در کشور هند گزارش داده که قیمت کنسول ایکس باکس سری اس در این کشور بار دیگر افزایش یافته است. قیمت این کنسول قرار است به ۳۹,۹۹۰ روپیه افزایش یابد و این تغییر قیمت به‌زودی و از زمان برقرار شدن سری جدید پیش‌خرید این کنسول در هند در روز ۲۰ دی (۱۰ ژانویه) اعمال خواهد شد.

در کشور هند وسایل ایکس باکس تغییرات قیمت زیادی را تجربه کرده‌اند و برای مثال در ماه نوامبر سال گذشته، قیمت ایکس باکس سری ایکس برای سومین بار در این منطقه افزایش یافته بود و قیمت آن به ۵۵,۹۹۰ روپیه رسیده بود. علاوه‌بر این کنسول، برخی لوازم جانبی مانند سری دوم دسته الیت ایکس باکس و دسته بی‌سیم ایکس باکس هم گران‌تر شده بودند.

این اولین باری نیست که قیمت ایکس باکس سری اس اندکی افزایش پیدا می‌کند و سال گذشته هم الوانی از افزایش قیمت کنسول نامبرده به ۳۷,۹۹۰ روپیه خبر داده بود. حال در طی چند ماه، دوباره قیمت این کنسول دوهزار روپیه بیشتر شده است. در چند ماه گذشته هم پلی استیشن و هم ایکس باکس از گران‌تر شدن بازی‌ها و کنسول‌های خود خبر داده بودند. در هند جایی که همین حالا هم بازی کنسولی به‌عنوان یک وسیله لاکچری شناخته می‌شود، هزینه تجربه بازی‌های باکیفیت همچنان گران‌تر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *