اخبار بازی

کارگردان بازی استار وارز یوبیسافت توییت قبلی خود را تصحیح کرد

کارگردان بازی جنگ ستارگان یوبیسافت که پیش‌تر گفته بود ۲۰۲۳ سال بزرگی خواهد بود، این توییت را اصلاح کرد و توضیح داد منظور او بزرگی فعالیت تیم‌های سازنده‌ی بازی طی این سال میلادی است.

جولین گرایتی، کارگردان یوبیسافت مسیو با انتشار توییتی در اوایل سال میلادی جاری باعث شده بود برخی تصور کنند امسال از بازی جنگ ستارگان این استودیو رونمایی خواهد شد. اما گرایتی اکنون توییت قبلی خود را توضیح داده است: «برای واضح‌ ساختن، منظورم این بود که ۲۰۲۳ برای تیم‌های ما که در حال ساخت بازی ما هستند (که شما هم می‌توانید بخشی از آن باشید) سال بزرگی خواهد بود».

او در ادامه گفت برای شنیدن اخبار رسمی منتظر شرکت یوبیسافت بمانید. گفتنی است گرایتی درواقع این سخن را که بازی استار وارز مسیو امسال معرفی خواهد شد نه تایید و نه رد کرد. این استودیو درحال ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora است که برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

این اثر ظاهرا برای انتشار در سال مالی بعدی در نظر گرفته شده است. سال مالی نامبرده از ۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) آغاز می‌شود و در ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) خاتمه می‌یابد. احتمال دارد یوبیسافت قبل این تاریخ از بازی آواتار اطلاعاتی منتشر کند و حتی به‌تازگی اطلاعاتی هم از آن فاش شده است.

گفتنی است بازی استار وارز استودیو مسیو هم در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود. تایید شده این اثر در مراحل اولیه ساخت است و تیم سازنده برای تولید آن از موتور گرافیکی آن Snowdrop بهره می‌برد. سازنده بازی ماه پیش به‌دنبال برخی افراد برای تجربه‌ی آزمایشی نسخه‌ی در حال ساخت این اثر بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *