اخبار بازی

لو رفتن اطلاعاتی از بازی Avatar: Frontiers of Pandora

اطلاعاتی از سیستم مبارزات، جهان بازی و نحوه تکمیل مأموریت‌های Avatar: Frontiers of Pandora فاش شده است.

با اینکه به نظر هنوز فاصله زیادی تا زمان عرضه بازی Avatar: Frontiers of Pandora باقی مانده است، اما یکی از کاربران ردیت ظاهرا اطلاعاتی را از این اثر فاش کرد. این کاربر با نام Eht_Hctins سابقه افشای جزئیات بازی‌ها را دارد. او در پست جدید درمورد سیستم مبارزات بازی آواتار، راجع به مأموریت‌ها و جهان آن اطلاعاتی را لو داده است.

درباره مبارزات، او گفته می‌توان موجودات پاندورا را رام کرد و در زمین و مبارزه از آن‌ها کمک گرفت. همچنین قابلیت لوت کردن در هم بازی وجود دارد و شما می‌توانید از سیستم Craft هم استفاده کنید. ظاهرا مأموریت‌ها با دیگر آثار جهان باز یوبیسافت متفاوت هستند و بجای استفاده از نشانگرهای سنتی مراحل، بازی شما را به مناطق کوچکی هدایت خواهد کرد و در آن‌جا برای یافتن وسیله موردنیاز خود باید کاوش کنید. او می‌گوید کمتر اینگونه است که بازی دستور بدهد «چنین کاری کن» و تمرکز بیشتر روی «کشف کردن» است.

درنهایت او درمورد جهان بازی صحبت کرد و اشاره شد که در جریان انجام فعالیت‌های مختلف، جهان هم تغییر خواهد یافت. همچنین یک سیستم آب‌وهوای پویا هم وجود دارد که کاراکترها به آن واکنش نشان خواهند داد. مثلا موجودات در هوای طوفانی پرواز نخواهند کرد. فراموش نکنید از آنجایی‌که هنوز این شایعات توسط سازندگان تایید نشده، نمی‌توان با اطمینان از درستی آن‌ها صحبت کرد.

بازی جدید آواتار با نام Avatar: Frontiers of Pandora توسط یوبیسافت و مسیو اینترتینمت در حال توسعه است. این بازی قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *