اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه‌ نسخه نسل نهمی بازی World War Z: Aftermath

استودیوی Saber Interactive با انتشار یک تریلر از تاریخ عرضه‌ی بازی World War Z: Aftermath برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس رونمایی کرد.

در حدود چهار سال پس از عرضه‌ی بازی شوتر کواپ World War Z روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، حالا استودیوی سیبر اینتراکتیو از انتشار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این بازی با عنوان World War Z: Aftermath برای کنسول‌های نسل نهمی در اوایل ماه آینده خبر داده است. طبق اطلاعات منتشر شده، حالت بازی جدید Horde Mode XL یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نسخه از بازی خواهد بود.

توسعه‌دهندگان بازی می‌گویند قابلیت‌های سخت‌افزاری و پردازشی کنسول‌های نسل جدید به آن‌ها این اجازه را داده است تا تعداد زامبی‌های مهاجم بخش هورد مود را تا میزان قابل توجهی افزایش دهند. بنابراین بازیکنان در موقعیت‌هایی مشابه با فیلم World War Z، خود را در تعقیب دسته‌های بزرگی از زامبی‌ها خواهند یافت. Horde Mode XL همچنین سلاح‌ها و یک سیستم پیشرفت کاملا جدید و بازطراحی‌شده برای اسلحه‌های در اختیار بازیکنان را نیز شامل خواهد شد. شما می‌توانید تیزر این نسخه جدید از بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دوربین اول شخص، شخصیت‌های جدید، یک سیستم مبارزه‌ی نزدیک بهبودیافته و سه شهر مارسی، رم و شبه‌جزیره‌ی کامچاکا در روسیه از دیگر محتوای به‌روزرسانی Aftermath بازی هستند. تمامی این موارد و محتوای نسخه GOTY بازی که شامل چندین بسته الحاقی دیگر نیز می‌شود، در قالب World War Z: Aftermath در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) در دسترس بازیکنان روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.

البته طبق تایید سیبر اینتراکتیو، تمامی دارندگان World War Z: Aftermath روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بدون نیاز به خریداری دوباره‌ی این بازی به‌صورت رایگان به محتوای جدید آپدیت Aftermath که شامل مود جدید Horde Mode XL خواهد بود، دسترسی خواهند داشت.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *