اخبار بازی

عدم عرضه کنسول نسل بعدی نینتندو در سال ۲۰۲۳

یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی پیش‌بینی کرده است کنسول نسل بعدی نینتندو سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد و از نظر او در سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیرس هاردینگ رولز، مدیر تحقیقات شرکت Ampere Analysis با رسانه GameIndustry مصاحبه‌ای داشته است که در آن از اتفاقات صنعت بازی در سال میلادی جاری سخن گفته است. در طی همین صحبت‌ها، او پیش‌بینی کرده کنسول نسل بعدی نینتندو در طول سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد: «من انتظار یک کنسول نسل بعدی نینتندو در سال ۲۰۲۳ را ندارم و در پیش‌بینی ما عرضه آن به سال ۲۰۲۴ موکول خواهد شد».

همچنین او انتظار دارد انتشار بازی موردانتظار The Legend of Zelda: Tears of Kingdom باعث شود تعداد زیادی کنسول نینتندو سوییچ به فروش برسند. با اینکه هنوز نینتندو از برنامه سخت‌افزاری خود بعد از کنسول نینتندو سوییچ صحبتی نکرده است، اما شایعاتی مبنی‌بر برنامه شرکت نینتندو برای جانشین این کنسول که سال ۲۰۱۷ عرضه شد، به‌گوش می‌رسند.

با اینکه از زمان عرضه بازنگری درونی قابل توجهی در کنسول سوییچ صورت نگرفته، اما نینتنندو دو نسخه  دیگر از کنسول منتشر کرده است که شامل نینتندو سوییچ لایت و نینتندو سوییچ اولد می‌شود. جان لینمن از دیجیتال‌فاندری ادعا کرده بود یک کنسول تجدیدشده میان‌ نسلی برای سوییچ در نظر گرفته شده بود؛ اما این طرح اکنون کنار گذاشته شده است.

او در یک پادکست گفت: «من پس از صحبت با سازندگان مختلف، فکر می‌کنم در نقطه‌ای یک آپدیت میان‌نسلی سوییچ برنامه‌ریزی شده بود، اما به نظر این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد». همچنین شرکت ژاپنی در سال ۲۰۲۱ شایعه اهدا کردن کیت توسعه سوییچ 4K به ۱۱ سازنده را رد کرده بود. بلومبرگ ادعا کرده بود حداقل ۱۱ شرکت شامل Zynga دارای ابزار نرم‌افزاری از طرف نینتندو هستند که از گرافیک 4K پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است در همین هفته تصاویری از کنسول سوییچ اولد با طرح بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom فاش شده بودند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *